קורס נאמני ניקיון ביחידה האיזורית לאיכות הסביבה "שורק"

מדובר במפגש חד פעמי ללא עלות אשר מקנה סמכויות למשתתפי הקורס ונאמני הניקיון לפקח ולדווח על המפגעים בהתאם לחוק הניקיון

הסמכת נאמני ניקיון
הסמכת נאמני ניקיון

קורס ראשון לנאמני ניקיון לתושבי בית שמש. הקורס התקיים במרכז מבקרים במכון לטיהור שפכים "שמשון". תושבי בית שמש אשר נרשמו והשתתפו יקבלו הסמכה מטעם המשרד להגנת הסביבה ויורשו לדווח על מפגעים.

את הקורס העביר מדריך מטעם המשרד להגנת הסביבה, עורך דין קרלוס פיטו'צייקה. מדובר במפגש חד פעמי ללא עלות אשר מקנה סמכויות למשתתפי הקורס ונאמני הניקיון לפקח ולדווח על המפגעים בהתאם לחוק הניקיון. תחילה הנאמנים מתעדים את המפגש ולאחר מכן מגישים תלונה למשרד להגנת הסביבה שם יוכנו דוחות בהתאם לדיווח המפגעים כנגד העוברים על החוק במטרה לאכוף את החוק.

מזה מספר שנים שנפתחים קורסים לנאמני ניקיון, הפועלים תחת אגף תיאום אכיפה במשרד להגנת הסביבה, תכנית הדרכה והסמכה המיועדת למתנדבים המעוניינים להצטרף לשורות המערך. השתתפות בהדרכה חד-פעמית כזו היא תנאי לקבלת תעודת נאמן ניקיון, החתומה על ידי השר להגנת הסביבה.

השתלמות כוללת רקע כללי על מבנה המשרד להגנת הסביבה ופעילותו, אורח חיים מקיים, סקירה על פעילות מערך נאמני הניקיון, עיקרי חוק שמירת הניקיון, סמכויות נאמני הניקיון ואופן אכיפת החוק הלכה למעשה. משך ההדרכה הוא כשעתיים עד שלוש שעות, ובסיום כאמור לאחר הקורס מצוידים התושבים בתעודת נאמן ניקיון שמקנה להם את הסמכות לאכוף את חוק הניקיון כנגד מפרי החוק בשטחי יישובים בכל הארץ.

מאחר והייתה התעניינות רבה בקורס נאמני הניקיון, היחידה האזורית "שורק" תפתח קורסים נוספים אשר בסופם יוסמכו משתתפי הקורס לנאמני ניקיון מטעם המשרד להגנת הסביבה

נושאים: איכות סביבה, שורק, דר אבי ברכה, בית שמש
הסמכת נאמני ניקיון
הסמכת נאמני ניקיון
הסמכת נאמני ניקיון
הסמכת נאמני ניקיון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: