קורונה- שיעור המתחסנים בעיר מהנמוכים ביותר בארץ

'רק' כ-40% קיבלו מנה שניה, ורק 32% קיבלו מנה ראשונה. וזה לעומת האחוז הארצי העומד על כ-68%. ככל שמחוסנים יותר קטן הסיכוי להידבק. ובעירייה יש שאננות ואפילו לא מדווחים על כמות החולים האמיתית מקורונה. קראו

מתחסנים בכללית
מתחסנים בכללית

מצב התחלואה בקורונה עולה אצלנו, אנחנו היום כבר על דירוג של 5.8 בדירוג הרמזור לערים. רשימת החולים עולה, כבר אנחנו היום עם 335 חולים. ולא המספר הזה מדאיג במיוחד, אלא שיעור השינוי, שעומד על 86% משלשום לאתמול בערב.

אחוז הבדיקות החיוביות עומד ברישום האחרון במשרד הבריאות על 4% ונוספו לרשימת החולים עוד כ-20 מאומתים.

ככלל, עיריית בית שמש המנהלת את ההתמודדות עם הקורונה אינה מעבירה דוחות לציבור, ואינה מנהלת שום מבצע מיוחד לקידום הליך ההתחסנות ומסתמכת על פרסומי משרד הבריאות בלבד. ממידע שהגיע למערכת עולה כי כמות הנפטרים מקורונה גבוהה, במקרה אחד לפחות ידוע, נפטרו שני בני משפחה אחת.

מצב התחסנות בעיר מהירודים ביותר בארץ, אנחנו במצב התחסנות העומד על 41.17% מהאוכלוסייה, ובמספר 53,921 נפש התחסנו. בבית שמש קרוב ל-150 אלף תושבים. המדובר במנה ראשונה, מנה שניה הרבה פחות מכך, רק 33% התחסנו, ובמנה השלישית מחוסנים 20.84$

בדיקת הישובים המחוסנים, מראה כי בית שמש ברשימת הישובים בין האחרונים שבהם. איתה ישובים כמו עמנואל, בית"ר עילית ועוד מספר ישובי בדווים בנגב. ,.

הנתונים מחייבים התמודדות אגרסיבית אחרת עלולה בית שמש להשתרך מאחור גם בתחום ההתמודדות עם נגיף הקורונה על הוריאנטים השונים.

והערת סיום, תיק הבריאות מונח על כתפי ראש העירייה מאז נטלה את הסמכויות גם בתיק זה מהממונה –המשנה לראש העיר הרב ישראל סילברסטין. האם לא הגיע זמן להתכנס בפורום כלשהו כדי להביל את פני הרעה שלא תבוא?

נושאים: קורונה, בית שמש, משרד הבריאות, חיסונים.
מתחסנים בכללית
מתחסנים בכללית
מתחסנים בכללית
מתחסנים בכללית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: