הסטארט-אפ: בישיבת אמית נחשון הוציאו את התלמידים למחנות קיץ

תלמידי אמי"ת נחשון יצאו למחנה קיץ, חוויה אינטנסיבית בצפון הארץ; פעילות o.d.t, טיולי שטח, היכרות עם אוכלוסיות בחברה הישראלית, התנדבות משמעותית, אטרקציות, מעורבות חברתית בקהילה ועוד

צילום: הרב יוני דדון
צילום: הרב יוני דדון

תלמידי ישיבת אמית נחשון במטה יהודה, יצאו לאחרונה למחנה ייחודי בצפון הארץ יחד עם המורים, ביוזמת רשת אמית ופורום מחנות הקיץ לישראל מיסודה של קרן גודמן. המטרה: חיבור משמעותי בין המורים לתלמידים, גם בחופש, אשר יוביל אותם להצלחה. המורים החליטו להקדיש ימים מהחופשה שלהם, להיות עם התלמידים לחזק את הקשר ולהעניק להם חווית מחנה, יחד עם ערך מוסף המשלב בילוי וכיף תוך הגברת הביטחון העצמי, אחריות חברתית, עבודה קבוצתית ורכישת כישורי מנהיגות.
המחנה כלל חוויה אינטנסיבית בצפון הארץ; פעילות o.d.t, טיולי שטח, היכרות עם אוכלוסיות בחברה הישראלית, התנדבות משמעותית, אטרקציות, מעורבות חברתית בקהילה ועוד.
הרב איתי וייס, ראש ישיבת אמית נחשון: "בזמן שכולנו יצאנו לחופש, המורים בצוות החברתי של ישיבת אמית נחשון בהובלת נגה שוקרון - גל לא נחו ויחד הם הפיקו את מחנה מנהיגות תשפ"ג שהתקיים בצפון הארץ במשך 8 ימים. פעילויות גיבוש, שיעורי מנהיגות, שיחות עם מנהיגים, שבת קסומה מלאת חוויות רוחניות מעצימות - הם רק חלק מהחוויות המשמעותיות שהיו במחנה, מחנה שהרים את כולם כמה קומות למעלה לקראת שנת הלימודים תשפ"ד".
יותם רוף המרכז את מחנות הקיץ ברשת אמית: "במקום שהתלמיד ימסמס את החופש, הוא יוצא עם החברים שלו ועם הצוות ונותן לעצמו מתנה גדולה: עשרה ימים של פעילות משמעותית, אותה ייקח לשנה הבאה".
רוף מספר על ייחודו של המחנה אשר מתקיים 'ללא מסכים' וכך התלמידות נאלצו להתנתק מהטלפונים הסלולריים שלהם למשך 10 ימים. "הימים הראשונים תמיד קשים, אבל אחר כך אנחנו שומעים כמה הם שמחים להיות בלי הטלפונים שלהם ולחוות את האינטראקציה הרגשית הזו ללא הסחות דעת", מדגיש רוף. לדבריו, הקייטנה מאפשרת המשכיות לימודית, סיכום השנה החולפת והכנה לקראת הבאה.
ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמית: "מחנות הקיץ של רשת אמית, מהווים נדבך נוסף במשימת העל שלנו, לחיות את העשיה החינוכית בכל ימות השנה, 24-7 בתוך בתי הספר ומחוצה להם, תוך העצמת הקשר עם התלמידים גם מעבר לכיתה".

נושאים: אמית נחשון, בית שמש, נחם.
צילום: הרב יוני דדון
צילום: הרב יוני דדון
צילום: הרב יוני דדון
צילום: הרב יוני דדון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: