שני חשודים עצורים בהתקפה הקשה על רכב קצין צהל בעיר

שני עצורים בני 16 ו-20 בפרשת התקפת רכבו של קצין צהל. היו שם עשרות, המשטרה 'הסתפקה' בשניים. מי יודע אולי הם יזמרו ויביאו עוד

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
רכב הקצין צילום מהטלויזיה
רכב הקצין צילום מהטלויזיה

התמונות הקשות בהם נרגם רכב פרטי של קצין צה"ל ביציאה מהעיר בידי חמומי מוח חרדים עוררה זעם רב. הבוקר אנחנו מתבשרים על התפתחות בחקירה עם תוצאות.

דוברות המשטרה מוסרת כי הלילה עצרו שוטרי משטרת ישראל 2 חשודים שעל פי החשד היו מעורבים בימים האחרונים בתקיפת חייל וצוות תקשורת בעיר בית שמש.

ביום ג בשכונת חפציבה בבית שמש נחסמה דרכו של חייל שהגיע לשכונה והוא הותקף, ואתמול צוות תקשורת שהגיע לשכונה הותקף על ידי מספר חשודים. בעקבות האירועים נפתחה חקירה מהירה אותרו 2 חשודים (16 ושנות ה20) שעל פי החשד היו מעורבים באירוע עם החייל, והחשוד בשנות ה20 קשור, על פי החשד, גם באירוע התקיפה כלפי צוות התקשורת.

הלילה הגיעו כוחות משטרת ישראל לבית החשודים והם נעצרו, במהלך פעילות השוטרים החלה במקום הפרת סדר תוך ניסיונות להפריע לשוטרים, הכוחות הדפו את הפורעים והחשודים הועברו לחקירה. במהלך הפעילות נגרם נזק לניידת.

האם הגשת כתבי אישום תרתיע אחרים מלנהוג כך בלובשי מדים?

נעיר לפחות על פי מה שנראה בסרטונים ובטלויזיה היו שם עשרות. מי שנכח בזירה היה שותף במראית עין להתקפה המכערת.

התפילה והתקווה היא שגם אלה שקראו לעבר כוחות המשטרה נאצים ייתפסו ויוגשו נגדם כתבי אישום חמורים. יש צילומים רבים שניתן לפיהם לזהות ולמצוא את העבריינים המכתימים את שמם תחילה ואת שנמה של העיר ואת שמה של הקהילה ממנה צמחו.

נושאים: משטרה, בית שמש, קצין צהל.
רכב הקצין צילום מהטלויזיה
רכב הקצין צילום מהטלויזיה
רכב הקצין צילום מהטלויזיה
רכב הקצין צילום מהטלויזיה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
שני חשודים עצורים בהתקפה הקשה על רכב קצין צהל בעיר
המליף
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 08 באוקטובר 2020, 04:55

המשטרה מנסה אבל ראש העיר ע.בלוך מסכלת את האפשרות להשליט חוק וסדר בזה שממשיכה את אי ביצוע רישות כל העיר ובעיקר את רמה ב ואזור ההפקר כך שהמשטרה תוכל לתת מענה בזמן אמת ולעצור את ההתפרעויות של כל השוליים הקיצוניים שחושבים שנקראים חרדים אבל בפועל הם פושעים שנוהגים לטבול ושרץ בידם....