ישיבת אמי"ת נחשון הוגשה למועמדות כמוסד חינוך מצטיין

הבחירה מטעם המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך והומלצה לפרס החינוך הארצי

אמית נחשון
אמית נחשון

מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך, אילנה נולמן, ויו"ר ועדת פרס החינוך במינהל, יעל הורוביץ, הודיעו לרב נועם קריגמן, מנהל ישיבת אמי"ת נחשון שבמועצה האזורית מטה יהודה, כי היא נבחרה כבית ספר מצטיין של המינהל ואף הומלצה לפרס החינוך הארצי לשנת תשפ"ב. בישיבה לומדים תלמידים רבים מבית שמש ומכלל הסביבה הקרובה.

"הישיבה נמנית על ארבעת האחוזים העליונים של מוסדות החינוך המצטיינים במינהל", אמרה נולמן, "הבחירה בבית ספרכם מעידה על מעשה חינוכי מיטבי ומשובח, על מצוינות פדגוגית, ערכית וחברתית, ועל תרבות ארגונית ראויה וצוותי ניהול וחינוך מסורים ומקצועיים. אנו גאים בכם".

ישיבת אמית נחשון מגלה מעורבות חברתית יוצאת דופן בכל ימות השנה בארגון פעילות חסד, ופעילות נוספת המותירה רושם וסער בלב כל מי שנתקל בתלמידיה. אלו יוצאים בחדוות נפש לקיים את מצוות גמילות החסד בשכבות רבות של הקהילות השונות איתם באים במגע.

מנהל הישיבה, הרב נועם קריגמן, קיבל את ההודעה בהתרגשות ואמר: "ישיבת אמי"ת נחשון מהווה כר חינוכי נרחב של חיבור לתורה ולקודש, הכלה ואהבה, מצוינות וייחודיות האדם. אנו רואים כל תלמיד ואיש צוות באשר הוא, ועוזרים לו להיות האדם המופלא שהוא נועד להיות. שמחים מאד על הבחירה בנו שמגיעה אחרי שנם של עבודה מאומצת. גאים לייצג את המינהל ואת רשת אמי"ת".

המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך מפקח על בתי ספר אזוריים, כפרי נוער ופנימיות חינוכיות בכל הארץ.

מידי שנה המינהל בוחר את מוסדות החינוך המצטיינים ביותר המייצגים עשייה חינוכית במיטבה. מוסדות החינוך נבחרו לאחר תהליך מעמיק של המלצות וסיורים שערכה ועדת הפרס, בראשות יעל הורוביץ וחבריה: המפקחים שלמה יעקובסון, ג'ודי סגל, ענת זמל, מירב טל, ומנהלת אגף חינוך בעמק חפר, ירונה פוליטי, כנציגת המועצות האזוריות.

בין הקריטריונים שנבחנו: למידה משמעותית, מעורבות חברתית-קהילתית, אקלים חברתי, הנחלת ערכי מדינת ישראל.

י

נושאים: חינוך התיישבותי, נחם, אמית, בית שמש
אמית נחשון
אמית נחשון
אמית נחשון
אמית נחשון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: