לוחם השריון נפל בעת מילוי תפקידו

שלושה ימים לפני יום הזיכרון, יצורף שמו של החייל אליהו דרורי ז"ל למצבת האבן אשר באתר הזיכרון המקומי. הלווייתו היום רח' ניסן תשע"ח בהר הרצל בירושלים.

אליהו דרורי תלמיד ישיבה ערכי ומצטיין
אליהו דרורי תלמיד ישיבה ערכי ומצטיין

אל לוח השיש באנדרטה המקומית יצטרף השנה שמו של החייל -סמל אליהו דרורי ז"ל החייל שנספה אתמול כתוצאה מהידרדרות טנק במהלך פעילות מבצעית יובא היום למנוחות בבית העלמין הר הרצל אשר בירושלים. בהר הגבורה ייטמן אליהו ז"ל עם חללי צה"ל אשר נפלו במערכות ישראל.

רב-טוראי אליהו דרורי ז"ל הועלה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותו, לווייתו תיערך היום (א'), ל' בניסן התשע"ח, 15 באפריל 2018, בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל

"במהלך הלילה, בעקבות זיהוי תצפיות, התבצע שיבוש הברחה ע״י גדוד הקרקל בחלקו הצפוני של הגבול עם מצרים. זמן מה לאחר שיבוש ההברחה, ועל מנת לנסות לבצע הברחה בשנית, החלו המבריחים לחבל בתשתיות ביטחוניות. כתוצאה מכך, הוקפצו כוחות למרחב הגבול, על מנת לממש את משימת ההגנה בין הכוחות שהוקפצו, הוקפץ גם טנק של גדוד 74. בדרכו לעמדה, סטה הטנק מהציר והתדרדר ממדרון בגובה של כ-4 מטרים. לאחר ההתדרדרות התלקחה שריפה בתוך הטנק, והופעלה מערכת כיבוי האש של הטנק
כתוצאה מהאירוע נהרג חייל צה"ל ונפצעו שלושה חיילים נוספים בדרגות פציעה שונות
בעקבות האירוע הנחו מפקד פיקוד הדרום, אלוף אייל זמיר, ומפקד זרוע היבשה, אלוף קובי ברק, על הקמת צוות תחקיר מומחים בראשות ראש תחום חיל שריון, אלוף-משנה יאיר אור, במקביל לחקירת מצ״ח המתקיימת בנושא והמשך התחקיר הפיקודי.

אליהו דרורי ז"ל למד בישיבת שעלבים, אשר הוציאה הודעה. "ישיבת שדעלבים אבלה על מותו של תלמיד הישיבה אליהו דרורי ז"ל אליהו היה בן עליה. מיום הגיעו לישיבה, בניין האישיות הייתה מטרתו העיקרית. בכל יום היה חשוב לו להתקדם ולהתעלות. הייתה בו כנות ועבודה לעומק בבחינת הישגיו ובכלל. היה מלא שמחת חיים ובעל לב זהב. הצוואה שהשאיר לכולנו: להמשיך ולהתקדם עוד ועוד כל הזמן בבניין האישיות ובבניין התורה למען העם והארץ. עוד נאמר בהודעה כי "ראש הישיבה הרמ"ים מנהלי הישיבה והתלמידים שולחים תנחומים למשחה. המקום ינחמכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ובהמשכת דרכו בבניין התורה העם והארץ, תנוחמו".

עיריית בית שמש הוציאה הודעת ניחומים והשתתפות בצער על נפילתו. יהי זכרו ברוך.

נושאים: חללי צהל, בית שמש
אליהו דרורי תלמיד ישיבה ערכי ומצטיין
אליהו דרורי תלמיד ישיבה ערכי ומצטיין
אליהו דרורי תלמיד ישיבה ערכי ומצטיין
אליהו דרורי תלמיד ישיבה ערכי ומצטיין
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: