הליכוד רוצה לחזור לקדמת הבמה

הצטרפות אפשרית של משה שיטרית למירוץ תפתח מחדש את ההתמודדות שהייתה צמודה בין שני המועמדים שעד עתה הכריזו על מועמדותם, עליזה בלוך, ושמואל גרינברג. אמור מעתה מתמודדים לראשות העיר, שלושה- בלוך, שיטרית, גרינברג.

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
כרזה של שיטרית
כרזה של שיטרית

משה שיטרית, סגן ראש העיר ומ"מ, נטל בסה"כ חוברת מועמדות ומיד פרצו קריאות שמחה על ההזדמנות הנפתחת לפני תושבי העיר לבחור בן העיר, מבני המקום, בראש מפלגה מבוססת.

לא עוד כינור שני, לא עוד הסכמות, אלא להוביל. ראשי סניף הליכוד מכוונים הפעם גבוה, על הראשות, על ראשות עיריית בית שמש. חודשים של התלבטות, מחשבות אין סופיות, היסוסים, הנה זה עומד לקרות. משה שיטרית, היום גם בעל ניסיון ציבורי (שתי קדנציות) הוכשר להיות הפנים החדשות שיוביל אולי את העיר הזו לקדנציה הקרובה.

היום עשה משה מעשה, נטל את מחברת המועמדות לראשות מידי מזכיר ועדת הבחירות דוד וקנין, ומיד החל מחול גדול סביב האפשרות שהוא אכן בסופו של יום יגיש מועמדות לראשות העיר.

מה הסיכויים? מי יתמוך בו? עוד מוקדם לומר. כן נוכל לומר שהצטרפותו למירוץ תפתח מחדש את ההתמודדות שהייתה צמודה בין שני המועמדים שעד עתה הכריזו על מועמדותם, עליזה בלוך, ושמואל גרינברג. אמור מעתה מתמודדים לראשות העיר, שלושה- בלוך, שיטרית, גרינברג.

הצטרפות שיטרית, יוצרת מצב שבית שמש הציונית נמנעה מלהגיע אליו במשך הקדנציות האחרונות, כאשר הכול כוון למתמודד ראש בראש, מועמד ציוני מול מועמד חרדי. האם התמודדות שניים מהצד הזה תשכנע מועמד רביעי- חרדי להצטרף? מי יודע. אולי. עוד ימים ארוכים ומותחים לפנינו. יכול להיות שש"ס תציג מועמד, או אולי עוד גולדברג ירוץ בשם אגודת ישראל? ימים של רחמים עלינו.

הליכוד שאיבד את השלטון בעיר לפני חמש עשרה שואף להחזיר את ההגמוניה לידיו. דניאל וקנין שלט בעיר 15 שנה ברציפות, ומאז הפסדו בבחירות למשה אבוטבול, הליכוד ניגן כינור שני אם בכלל. עתה יידרש משה שיטרית, בנה של ח"כ קטי שיטרית, לעמול בחכמה, לשכנע את סביבתו הקרובה והרחוקה, לחבר אליו גורמים אפשריים, ויש לא מעט אפשרויות, להיות הפנים המפתיעות של הבחירות

נושאים: הליכוד, משה שיטרית, בחירות 2023
כרזה של שיטרית
כרזה של שיטרית
כרזה של שיטרית
כרזה של שיטרית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הליכוד רוצה לחזור לקדמת הבמה
מישאל
(5 / 5)

נכתבה ביום שבת, 02 בספטמבר 2023, 14:11

מועמד מתאים לבית שמש,בן העיר,היום עומד בזכות עצמו . שתי קדנציות לימדו את משה והכינו אותו לרגע הזה,עדיף משה מבלוך,עדיף משה ממועמד חרדי.זה הסיכויי.