סקר ברשת: למי תצביע בבחירות הבאות?

הסקר מטעם זהות בלתי ידועה מציע חמש שאלות למתן תשובות, כולל שאלה לצרכים סטטיסטיים בלבד. ויש גם פרשנות בסוף הידיעה, קראו והפיצו.

ההזמנה לסקר
ההזמנה לסקר

סקר רץ ברשת, המבקש לדעת מחשבות לקראת הבחירות שיערכו בשנה הבאה. כך נכתב בהודעה באמצעות sms שהגיעה לנייד שברשותי מטעם יוזמיו בשם "פאנל בית שמש". רוצה להשפיע? סקר קצר 4 שאלות ומסיימים. שואל יוזם הסקר. לחיצה על הקליק ואתה מקבל תמונותיהם של המועמדים להצגת 4 שאלות.

שאלה ראשונה: למי בחרת בבחירות בשנת 2018 לראש העירייה, משה אבוטבול או עליזה בלוך.

שאלה שניה למי תצביע בבחירות לראשות העיר בפעם הבאה? והפעם מופיעות תמונותיהם של עליזה בלוך, שמעון גולדברג, משה שיטרית, ושלמה ברילנט.

שאלה שלישית: למי הצבעת למועצת העיר ב-2018? וכאן מוצעות שמות המפלגות, יהדות התורה, הליכוד, הבית היהודי, ש"ס, עיר מאוחדת, בני תורה, ואם אתה רוצה אחרת, כלומר מפלגה אחרת הוסיף את שמה.

שאלה רביעית: למי תצביע למועצת העיר בפעם הבאה. יהדות התורה, הליכוד, הבית היהודי, ש"ס, עיר מאוחדת, בני תורה, אחר.

שאלה לסיום: לצרכים סטטיסטיים בלבד, עם איזה קבוצה בחברה הישראלית אתה הכי מזדהה? חילוני, דתי לאומי, חרדי, עולה חדש.

שאלנו את עליזה בלוך, היא שוללת כל קשר לסקר, אבל בהחלט תשמח לדעת פרטים. הנה הם למעלה.

פרשנות:

1. האם זה אומר שיהדות התורה מתכוונת לרוץ כחטיבה אחת? שאלת השאלות הזו טומנת בחובה את התוצאה האפשרית, האם בלוק של דגל עם הירושלמים והחסידים יחדיו, או אולי רק חלקים מהגוף הזה הקרוי יהדות התורה, למשל חזרה על מה שהיה בתוצאת הבחירות, דגל לחוד, הירושלמים והחסדים יחדיו, או שאולי נמצא עצמנו בסיטואציה חדשה לפיה הירושלמים יחברו לדגל, בעוד החסידים יישארו בחוץ ויתמכו בעליזה בלוך.

2. 2. האם כבר סגור ומנוי עם הליכוד להריץ מועמד מטעמו, וזה לא יהיה שלום אדרי אלא דווקא הצעיר משה שיטרית.

3. הסקר אינו לוקח בחשבון הפיצול בתוך היהדות הציונית, הבית היהודי כבר אינו אותו בית שהיהב-2018, מה תעשה חב"ד, מה תחליט סיעת הציונות הדתית?

4. ועוד שאלה, האם בטוחים עורכי הסקר בכך שלמשה אבוטבול אין כוונות לשוב לכסא ראש העיר? כלומר, האם ש"ס כבר מוותרת על התמודדות בבירות הבאות?

עם כל הכבוד לעורכי הסקר, ברור שכל תכנית היא בסיס לשינוי, והשאלות הנשאלות נראות חובבניות רחוקות ממציאות כלשהיא שצפויה להתקיים בבחירות 2023.

מה כן יש בסקר? כן, הוא מתחיל להכניס אותנו , הציבור, והמועמדים וגם כאלה שאולי יצוצו להתחיל חשוב על המערכה הבאה שהיא כבר כאן- אוקטובר 2023. זה רק עוד שנה ו-10 חודשים.

נושאים: בחירות 2023, סקר, עליזה בלוך, בית שמש
ההזמנה לסקר
ההזמנה לסקר
ההזמנה לסקר
ההזמנה לסקר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: