קמפיין של 'עזרת אחים' לגיוס אלף מתנדבים חדשים לארגון

הצלחת הקמפיין אינה רק בסגנון או בכמות המגויסים למטרה אלא בעובדה שהוא הפך להיות מודל וחיקוי לארגונים אחרים.

קמפיין עזרת אחים
קמפיין עזרת אחים
הצלחה חסרת תקדים לקמפיין המצ'ינג המהפכני לגיוס מתנדבים של ארגון "עזרת אחים" בבית שמש
קמפיין גאוני וחדשני של 'עזרת אחים' לגיוס אלף מתנדבים חדשים לארגון, כבר הפך מודל לחיקוי עבור ארגונים ארציים בסיכומו של קמפיין מציינים ב"עזרת אחים" בסיפוק רב את היעדים שהושגו כבר בימים הראשונים וגדלו בהתאם
דוד הרמתי
השבוע נפל דבר בישראל. מבית שמש יצאה בשורה חדשה, וכבר עתה אנחנו שומעים על כך שבמקומות נוספים נערכים להצטרף ליוזמה המעניינת. כמו כל דבר טוב שקורה בבית שמש, גם הפעם מדובר בפרויקט של 'עזרת אחים', ארגון החסד שמזוהה עם בית שמש יותר מכל דבר אחר בעיר.
'מצ'ינג מתנדבים'! קמפיין שלם, ססגוני ובעל נוכחות חזקה מאוד, שכל מטרתו היא אחת, לגייס אלף מתנדבים חדשים לארגון, להוסיף עוד 5,000 שעות התנדבות שבועית, ולהקים סניפים קטנים של 'עזרת אחים' בלא פחות מ-400 בניינים ברחבי בית שמש.
וכך הופתעו תושבי העיר לראות בפעם הראשונה, קמפיין חזק ומשפיע, שלא ביקש מהם לתרום אפילו לא אגורה אחת. "הפעם אנחנו לא רוצים את הכסף שלך", אמרו המודעות לתושבים המופתעים, "הפעם אנחנו רוצים את הלב שלך! את הידיים שלך, את השעתיים-שלוש בשבוע שלך!".
"מיד כשיצא הקמפיין לדרך, קיבלתי טלפונים מארבעה מנהלי ארגונים ארציים שעמם אני בקשר שוטף", מספר יו"ר הארגון הרב אברהם קאפ, "זה גאוני!" אמר לי אחד מהם, "כבר שנים שאני מתאמץ לגייס עוד מתנדבים לארגון, אבל הקצב לא משביע רצון. אף פעם לא חשבתי לצאת עם יוזמה כזאת של 'מצ'ינג, שבו כל מתנדב מביא עוד מתנדב אחד לפחות... זה פשוט גאוני, אני מתכנן לעשות את אותו הדבר גם בארגון שלי...".
"מנהל אחר של ארגון חסד גדול אמר לי שהוא התלהב בעיקר מההגדרה המדויקת של סוגי ההתנדבות", מוסיף הרב קאפ, "אנשים רבים רוצים להתנדב לארגוני חסד, אבל הם חושבים שזה "לא בשבילי", כי אין להם רכב או כי אין להם הרבה זמן פנוי, אימהות לילדים שלא יכולות לעזוב את הבית לזמן ממושך, בנות סמינר שלא חושבות לרגע שיש להן אפשרות לעזור ל'עזרת אחים'... ופתאום בא הארגון ומציע סוגי התנדבות שונים, עם פירוט מאוד רחב, מהתנדבות לשמח חולים, שמרטפות על ילדים להורים המתמודדים עם מחלה, בישול ארוחות למשפחה מתמודדת, איוש מוקד טלפוני וכן הלאה... כל זה בעצם פותח את שער ההתנדבות בפני קהלים חדשים וגורם לכל אחד להבין שבעצם הוא כן יכול להתנדב, בלי לשנות את כל החיים שלו למען אותה התנדבות".
הקמפיין הצליח מעל למשוער וכמות המתנדבים שהצטרפו עברה את היעדים שהוצבו בהתחלה. במהלך ימי המצ'ינג נרשמה התגייסות נרחבת מכל עבר בעיר בית שמש להצטרפות ותמיכה בקמפיין כאשר ראשי העיר וכן אישי ציבור ידועים מרחבי הארץ המתגוררים בעיר הצטרפו וקראו לתושבים לקחת חלק ולהתנדב בארגון החסד של בית שמש.
במוצאי השבת האחרונה אף סובבו ברחבי העיר שיירות עם רכבי "עזרת אחים" ותושבים שהשמיעו ברמה את הסינגל החדש שיצא לכבוד הקמפיין וכרזות לתושבים להצטרף ולהתנדב
נושאים: עזרת אחים, בית שמש, אברהם קאפ, התנדבות
קמפיין עזרת אחים
קמפיין עזרת אחים
קמפיין עזרת אחים
קמפיין עזרת אחים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: