היום חולקו אלפי חוברות הפעלה מיוחדות לתקופת הקיץ

העירייה מכירה בצרכים של הילדים החרדים? כן, הנה דוגמא, הבוקר חולקו אלפי חוברות הפעלה לציבור החרדי בשכונות החרדיות בלבד. מה עם הציבור הכללי?

שער החוברת
שער החוברת

ביוזמת עיריית בית שמש וכחלק מקמפיין ההסברה לעידוד השמירה על הנחיות משרד הבריאות לתקופת הקורונה, היום (שלישי) מחולקות בריכוזים החרדיים חוברות קיץ מיוחדות למשפחות.

בחוברת צבעונית ומרהיבת עין הילדים מטיילים בבית ועוברים במסע מרתק בין חדרי הבית כשכל חדר מייצג שכונה אחרת בעיר. כי כשאי אפשר לטייל בחוץ, מטיילים ובכיף בבית.

במעבר בין החדרים הילדים יחוו חוויות שונות כמו משחקים משפחתיים בסלון הבית, פעילויות בנושא כיבוד הורים, משחקי חשיבה בחדר המשחקים, מתכונים במטבח ואיך אפשר בלי להפריח בועות סבון במרפסת הבית שהפכה להיות חלק מרכזי מחוויות הילדות של ילדי הקורונה.

הילדים ישחקו בחיק המשפחה בעזרת כלים והנחיות שהחוברת תעניק להם תוך חידוד ההקפדה בשמירת ההנחיות בצורה מהנה ופרודוקטיבית.

עיריית בית שמש שמה לעצמה כיעד להפוך את התקופה המאתגרת הזו למקסימום חוויה עבור תושבי העיר תוך התאמה מלאה לילדי הציבור החרדי בעיר. יודגש, כי בימים הקרובים ייערך מהלך דומה בציבור הכללי והדתי לאומי.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: בימים אלו בפרט, מונחת עלינו בעירייה אחריות גדולה, לתת לכם התושבים את השירות הטוב ביותר באגפי העירייה השונים, לצד ניקיון ואיכות חיים, במגבלות הקיימות בתקופה מורכבת זו, לצד ניהול ימים מאתגרים אלו בעיר, הכרוכים במאמצים גדולים ובמשאבים רבים כדי שנמלא את הייעוד שלשמו נשלחנו על ידכם.

עוד הוסיפה: "במאמץ משותף ננצח את הקורונה. בימים אלו יוצאים מהבית רק לצרכים חיוניים, כשיוצאים, מקפידים לעטות מסיכה, לשמור על כללי הריחוק ולהימנע ככל האפשר מהתקהלויות ואירועים חברתיים. אם נשמור על ההנחיות, ננצח את הנגיף".

ההודעה הועברה ע"י דוברות עיריית בית שמש.

נעיר, חבל שיוזמה מבורכת כזו אינה מגיעה לכלל הילדים בעיר והיא מכוונת לילדי הציבור החרדי. אפליה? אמרנו.

נושאים: תרבות קיץ, בית שמש, ילדים חרדים, אפליה
שער החוברת
שער החוברת
שער החוברת
שער החוברת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: