היום בשעה 17:00 מחאה מול העירייה

הטעם למחאה: "עליזה, שני כיוון, חשבי דרכך מחדש, כווני למה שהובטח לנו". אבוקסיס מניף נס המרד... צעיר כריזמטי לא פוליטי מאחורי המחאה הראשונה ואולי לא האחרונה.

3 / 5 ☆ מדרגים: 2
מתארגן לעוד סרטון ישראל אבוקסיס
מתארגן לעוד סרטון ישראל אבוקסיס

היום, כן היום זה קורה. מחאה מול עיריית בית שמש, מדוייק יותר מחאה נגד עליזה בלוך ראש העירייה. היום בשעה 17:00 הצעירים, בעלי העסקים, התושבים בשכונות, ו... ישראל אבוקסיס אחד. יוזם, מוביל, מנהיג. יש אתו עוד מהפכנים תומכים ומעודדים.

אסור להתבלבל, אסור לקלקל, הבחור הצעיר הזה מבקש שינוי אמיתי, לקיים מה שהבטיחו. לא הרבה, רק מה שהבטיחו. מה שקורה בעיר לדעתו ולדעת רבים בשנתיים האחרונות רחוק משינוי, קרוב יותר לאכזבה. עזבו רגע את יחסי הציבור ושינוי התדמית, גם על זה אפשר להביא לכאן ולכאן, המציאות בעיר הולכת תהומה. עמוק עמוק, אל עתיד לא ברור, עם הווה קשה ומלא מצוקה.

מחאה עם השראה טבעית, ללא תמיכה פוליטית או מפלגתית, ובכל זאת עם סיכוי אמיתי לפרוח. תמיד תמיד מחאות כאלה הולידו מצבים משתנים.

אבוקסיס כבר עמד והסביר שלא המניע האישי, לא הבטחת עבודה, ולא פתרון כזה שיניח דעתו עומד לפניו, הוא בסגנונו השובב הצעיר, מנסה לגייס אתכם לבוא ולעמוד לימינו. לצדד ברצונו ובדאגתו לכלל, לצעירים מחוסרי המעש, לבעלי העסקים, לטיפול בנוער בסיכון, לנזקקים לשירותי הרווחה, לאוהבי הספורט. לזוגות מחוסרי פיתרון דיור הוגן, לשואפי איכות החיים, כל אלו אשר נטעו תקווה לפני שנתיים במהפך ונשאו תפילה שתקופת החושך אחרינו, צופים לפנים.

תזכרו, מה שעושה היום אבוקסיס לא עושים/לא עשו נבחרים או פוליטיקאים. אבוקסיס פותח היום צוהר לשפיות, לחזרה למקום הטבעי אליו צריך להגיע כל אדם, לראות טובת סביבתו לפני טובתו האישית. רק מסיבה זו צריך ולתמוך בו.

אבוקסיס אומר לנו: "ויכול להיות שלא יהיו המונים, גם עשרה, גם עשרים, גם שלושים איש היא סנונית אזהרה לעליזה בלוך, שני כיוון. תתחילי לחשב דרכייך מחדש. לא הגעת ליעד.".

נושאים: ישראל אבוקסיס, עליזה בלוך, עיריית בית שמש, מחאה
מתארגן לעוד סרטון ישראל אבוקסיס
מתארגן לעוד סרטון ישראל אבוקסיס
מתארגן לעוד סרטון ישראל אבוקסיס
מתארגן לעוד סרטון ישראל אבוקסיס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:32 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
היום בשעה 17:00 מחאה מול העירייה
משה.
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 14 באוגוסט 2020, 11:29

מחאה צומחת בעיר,הגיע הזמן. למי שמאמין בסיבות ובגורמים שהביאו את צעירי העיר לקום ולמחות....שיצטרף.!!!!!!!

היום בשעה 17:00 מחאה מול העירייה
גולש אנונימי
(1 / 5)

נכתבה ביום רביעי, 12 באוגוסט 2020, 14:50

הכל בולשיט והעיתון שלכם בולשיט