החשב הכללי במשרד האוצר יהלי רוטנברג וצוותו ערכו סיור בבית שמש

טוב מראה עיניים, החשב הכללי של האצר ירד לשטח להכיר מקרוב את צרכי העיר ואת ההשלכות לקראת אישור החלטת ממשלה לבית שמש...

החשב בעיר
החשב בעיר

היום (ראשון) התקיים סיור בעיר בית שמש בהובלת ראש העיר ד"ר עליזה בלוך יחד עם החשב הכללי במשרד האוצר רו"ח יהלי רוטנברג. עוד נכחו מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי, גזבר העירייה אריה ברדוגו, סגן בכיר לחשכ"ל חטיבת פנים ומקרקעין ישי בן אלי, סגן בכיר לחשכ"ל חטיבת תשתיות ופרויקטים יובל רז ואנשי צוות נוספים.

במהלך הסיור ביקרו הצוותים ברמה ד', באזור התעשייה המערבי ובמתקן לטיהור שפכים שם נערך דיון מקצועי וסיכום.

אגף החשב הכללי במשרד האוצר הינו שומר סף מרכזי במדינה, האחראי על נכסיה ומנהל את קופת הממשלה. האגף אחראי בין היתר על ביצוע תקציב המדינה, על ניהול וביצוע כלל הפעולות הכספיות של הממשלה. החשב הכללי חותם על חוזים והתקשרויות בשם הממשלה וכל הוצאה כספית של משרד ממשלתי מחייבת את אישורו או אישור מי מטעמו. האגף מבצע פיקוח ובקרה על יישומם של כללי מינהל תקין בפעולות הממשלה, בפרט בכל הנוגע לכספים.

למשרד החשב תהיה תרומה גדולה מאוד לבית שמש לאחר אישור החלטת הממשלה הצפויה בקרוב, ומכאן חשיבות הסיור והכרתה בעיניים ולא דרך ניירות או חוברות עבודה מוגשות.

החשכ"ל יהלי רוטנברג שיתף כי לתפיסתו קצב הגידול מותח עד הקצה את היכולות של העירייה והוסיף כי מדובר באתגר משמעותי. רוטנברג הביע את רצונו להירתם למאמצי הצמיחה של העיר, בין היתר באמצעות החלטת הממשלה הקרבה.

ראש העיר, המארחת, נקווה שהשיח בין המשרד לבין עיריית בית שמש ימשיך ויניב תוצאות חיוביות ביותר להתפתחותה של העיר

נושאים: משרד האוצר, החשב הכללי, עליזה בלוך, בית שמש
החשב בעיר
החשב בעיר
החשב בעיר
החשב בעיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: