הולנדר מציגה את רשימתה, דמות נשית נוספת ופעיל בבית היהודי

סגנית רה''ע עו''ד רינה הולנדר: "אנחנו ממשיכים בעשייה ומחזקים בנציגות חדשה ומרעננת", ברשימה העיתונאית בן עמי, והמשפטן נחמני

נציגי הבית שלנו
נציגי הבית שלנו

ראשונה להציג רשימה היא סגנית ראש העיר המתמודדת לקדנציה שניה, עו"ד רינה הולנדר. תחת הסיסמה "ממשיכים בעשיה" הושק הערב הקמפיין של מפלגת "הבית שלנו", מיסודה של רשימת הבית היהודי, לבחירות 2023 למועצת העיר בית שמש. בראש הסיעה הוותיקה תמשיך לעמוד עו"ד רינה הולנדר, סגנית ראש העיר ממונה על מינהל הרווחה והשירותים החברתיים, המחלקה לקידום מעמד האישה ואגף הספריות בעיריית בית שמש. לצידה יופיעו ברשימה פנים חדשות ורעננות בדמותם של עו"ד מאיר מישל נחמני ואתי בן עמי.

שני הנציגים החדשים בסיעת "הבית שלנו" הם ילידי בית שמש ונטועים עמוק בעשיה הציבורית בעיר. מאיר מישל נחמני, 60, נשוי לאורנה ואב ל- 5, נכה צה"ל, בוגר לימודי משפטים מאוניברסיטת בר- אילן, בעל משרד עו״ד ותיק בעיר, ראש קהילת בית הכנסת 'נחלי הרמה' וממייסדיה, פעיל פוליטי וותיק בסיעה הדתית לאומית, בזירה המקומית והארצית.

אתי שירה בן עמי, 55, אם לאורי מאיר, מאמנת אישית ומנחה בתחום התעסוקה, עיתונאית אקטיביסטית, יזמית חברתית שערכה עשרות פרויקטים מחוברים לקהילה וקמפיינים רבים הקשורים למעמד האישה ועידוד נשים בתחומי העשייה.

עו"ד רינה הולנדר: "אנחנו מתכוננים לחמש שנות עשיה נוספות, למען כלל הציבור בבית שמש ולמען הציבור הדתי לאומי בפרט ומתברכים בנציגים חדשים, ילידי העיר המוכרים היטב בנוף החברתי והפוליטי בעיר. יחד נהיה מכפיל כוח למען תושבי העיר בית שמש. אנו קוראים לקהל הבוחרים שנתן בנו אמון ובחר בנו בקדנציה החולפת כמו גם, לקהלים נוספים אשר מכירים את פועלנו למען תושבי העיר: סייעו לנו להמשיך בפעילות המוניציפאלית המבורכת למען תושבי בית שמש בכלל ולציבור הדתי לאומי בפרט. בעזר=D7כם נמשיך לעוד חמש שנים של עשיה והישגים למען הקהילות הדתיות והציוניות, למען הוותיקים, העולים החדשים, נשות העיר, תלמידי מוסדות החינוך וארגוני הנוער ומוסדות הרווחה. אנחנו עובדים כל העת על חיבורים נוספים לרשימה ואי''ה בימים הקרובים נצא עם בשורות נוספות".

מועמדת רשימת "הבית שלנו", אתי שירה בן עמי, בירכה על הרכב הרשימה וציינה כי היא שואפת לייצג את הציבור המגוון דתיים, חילונים, עולים, ותיקים וכלל נשות העיר. "הקדנציה החולפת הייתה משופעת בעשיה רחבה ומגוונת למען תושבי העיר בתחומים רבים ובסיוע לפרט. כולי תקווה, כי קהלים חדשים יצטרפו לשורותינו בכדי להמשיך את תנופת העשייה של המפלגה. נעשה זאת בכוחות מחודשים למען ציבור הבוחרים ולמען כלל תושבי העיר. אל דבריה מצטרף מועמד הרשימה מאיר מישל נחמני: "בפנינו נצבות משימות רבות לשמור על צביונה של העיר וגם להמשיך ולשמור על צורכי הציבור הדתי"ל בעיר. כוחותינו באחדותנו, יחד, בכוחות משותפים של מגוון אוכלוסיות, נשמור על העשייה הקיימת ונצעיד את העיר לעתיד טוב יותר".

נושאים: רינה הולנדר, הבית היהודי, עוד נחמני, בחירות 2023
נציגי הבית שלנו
נציגי הבית שלנו
נציגי הבית שלנו
נציגי הבית שלנו
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: