שלומי מגנזי פורש מההתמודדות על ראשות מטה יהודה

מגנזי מעביר תמיכתו לאבישי כהן אותו מצא כאיש המתאים והנכון להנהיג את המועצה בימים שאחרי ניב ויזל. נותרו עוד במאבק ג'קי צבי והילה לנקרי-מיוסט

צילום פייסבוק
צילום פייסבוק

דרמה בערב הגשת הרשימות במטה יהודה. אחד המתמודדים, שלומי מגנזי שגם הסקרים לא ממש הטיבו עמו, לפחות עפ הפרסומים אצל המתחרים, החליט לפרוש עוד בטרם נסגרת מעטפת הבחירות הראשונה. היום, לפני מספר שעות פרסם ברשת החברתית פוסט ארוך בו מסביר מגנזי את החלטתו לפרוש. "התחלתי את המסע שלי בהתמודדות לראשות המועצה עם אנשים רבים שהאמינו בי ובדרכי. לאורך כל המסע חזרתי והדגשתי שבמצב שנוצר לאחר פרישתו של ניב חייבים לייצר איחוד בין המתמודדים.

נפגשתי עם כולם והצגתי בפניהם את תוכנית העבודה שלי המבוססת על היכרות מעמיקה של המבנה הארגוני במועצה, היכרות עם הישובים השונים וצורכי התושבים.

אני שמח לבשר שכל המתמודדים קיבלו את תוכנית העבודה שהצגתי להם והתחייבו לאמץ אותה:

1. תוכנית ההסדרה – תוקם מנהלת הסדרה מועצתית שתגייס אליה מומחים חיצוניים בתחומים הרלוונטיים לקידום הסדרת הנחלות ולקידום הכלכלי של האגודות. המנהלת תוקם תוך שישה חודשים מיום כניסת ראש המועצה לתפקיד ותגדיר יעדים מדודים שייבחנו מידי שנה.

2. תכנית האשכולות – תכנית האשכולות תחלק את מטה יהודה לארבע אשכולות ובנוסף תוקם מנהלת לכפרים עין נקובא ועין ראפא. ישובי האשכולות יפעילו במשותף מתקנים ציבוריים, תנועות נוער ואירועי תרבות.

בכל אשכול יופעל אוטובוס חשמלי שיעבור במהלך היום בין הישובים באשכול ובצירי התנועה הראשיים של התחבורה הציבורית.

3. חינוך – פתיחת אזורי הרישום בתוך המועצה, על בסיס מקום פנוי, לאחר מתן קדימות לתושבים באזורי הרישום. יוקצה תקציב להקמת מגמות על- אזוריות בתחומי המוזיקה, מחול, מדעים תפעלנה במתחמים ייעודיים. לימודי המגמות ירוכזו באותם הימים בכל בתי הספר, כך שיתאפשר לכל תלמיד/ה לבחור את המגמה שלו ועדיין להישאר באזור הרישום שלו.

4. חינוך מיוחד – בכל אשכול יופעל גן של החינוך המיוחד. המועצה תקדם שילוב של תלמידי החינוך המיוחד בבתי הספר היסודיים והתיכוניים במועצה.

5. קידום אזורי תעשייה במטה יהודה לרבות תרקומיה, קידום התיירות וחבל היין שיישמר את הייחודיות של האזור ויהווה מקור הכנסה כלכלי להשקעה בישובים ובחינוך.

אלו עיקרי התוכנית – מערך כזה בכדי שיפעל מצריך שינוים מרחיקי לכת. תחילתו, בשינוי המבנה הארגוני של המועצה ובעבודה למול ההנהגות בישובים.

לאחר חשיבה מעמיקה מצאתי את אבישי כהן עם הידע הניסיון היכולת והרצון לקבל החלטות נכונות ומיטיבות, ללא לחץ מגורמים אחרים, ועם ידע הנדרש בניהול מערכות דומות.

אני מודיע בזאת על פרישתי מהתמודדות על ראשות המועצה.

אינני מתמודד על תפקיד כלשהו ואף לא הובטח לי כל תפקיד.

אני אסייע לאבישי ככל שיידרש להיבחרות ולהצלחתו. הצלחתו - הצלחתנו!

אני מברך את הילה ואת ג'קי בהמשך דרכם.

לתושבות ותושבי מטה יהודה היקרים, שלוחה ברכת שנה טובה, שנה בה מטה יהודה תצעד קדימה בכל התחומים.

יש לנו הרבה מה לעשות ולשפר ואני מאמין שכך יהיה.

שנה טובה, שלומי מגנז

נושאים: מטה יהודה, בחירות 2023, שלומי מגנזי
צילום פייסבוק
צילום פייסבוק
צילום פייסבוק
צילום פייסבוק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: