וואללה: ניב ויזל פורש מהתמודדות על ראשות מועצה איזורית מטה יהודה

לאחר שקמפיין הבחירות כבר יצא לדרך, תחת הסיסמאות יושרה ניסיון דרך, מפתיע היום ניב ויזל ומודיע על פרישתו. " החלטתי לסיים את שליחותי הציבורית".

צילום: דף הפייסבוק
צילום: דף הפייסבוק

8 שנים לאחר כניסתו לתפקיד ראש המועצה האזורית מטה יהודה מודיע ניב ויזל כי לא מתכוון להתמודד במערכת הבחירות הקרובות. בהודעה שפורסמה לראשונה באתר וואלה מסביר ויזל ת צעדו המפתיע. "כפי שנהגתי במשך כהונתי כראש המועצה, אני נוהג גם היום ורואה לנגד עיניי את טובת מטה יהודה. מה שהניע אותי בהיכנסי לתפקיד היה טובת חבל הארץ הנפלא בו אנו חיים. זהו לא סוד שקיבלתי לידי מועצה מפורקת ונכשלת וידעתי בפני אלו אתגרים מורכבים אצטרך להתמודד. אומר בלשון המעטה - זה לא היה פשוט!
היום, שמונה שנים אחרי אני מרגיש מלא סיפוק, גאווה והשלמה מלאה בשליחות שנשאתי, פעלתי ועודני פועל מתוך אהבה גדולה למקום ולתושבים. אני שמח שעמדתי בהתחייבויותיי ביושרה, במקצועיות מרבית, שפעלתי באחריות ציבורית ושנשארתי נאמן לערכיי. כל אלו ועוד הביאו את מטה יהודה להישגים שניתן לציין היום. אני גאה על היקפי העשייה הרבים, למרות אתגרי משבר הקורונה, שאף הם היו מנת חלקנו, למרות חילופי ממשלות והעדר תמיכה ותקציבים ממשלתיים - נרשמו כאן הישגים אדירים.

במהלך החודשים האחרונים, התלבטתי רבות עם משפחתי, חברים וגם עם תושבים והגעתי להחלטה לסיים את שליחותי הציבורית במועצה. אין לי ספק כי רבים תמהים על החלטה זאת, אך כפי שנהגתי במהלך כל הקדנציה וגם בחיי האישיים - היושרה כלפי מי ששלחו אותי למשימה מכתיבה את האמת שצריכה להיאמר גם כעת: פעלתי ללא לאות למען מטה יהודה וכעת הזמן לשליחות הציבורית הבאה, בנושא שקרוב לליבי, ולנסות לעשות הכל לאיחוי הקרעים בחברה הישראלית, דבר המדיר שינה מעיני.
אני מאחל הצלחה לכל המתמודדים על ראשות המועצה וקורא לכם כי תנהלו את מערכת הבחירות נקיה ומכבדת, כפי שנהגתי תמיד".

ההודעה מפתיעה משום גם שקמפיין בחירות שלו כבר החל תחת הסיסמאות יושרה ניסיון דרך, קמפיין תלוי על מודעות רחוב וכביש בשולי כביש 35. מה גרם להפתעה? אולי עוד נדע בהמשך.

ניב ויזל ובית שמש התנהלו בסה"כ בכבוד הדדי, הוא ידע בימי כהונתו שני ראש ערים, משה אבוטבול עד 2018 ומאז את עליזה בלוך. ניב ויזל החליף את משה דדון לאחר שנחשפה הפרשה שהסעירה את מטה יהודה.

נושאים: מטה יהודה, בחירות 2023, בית שמש, ניב ויזל
צילום: דף הפייסבוק
צילום: דף הפייסבוק
צילום: דף הפייסבוק
צילום: דף הפייסבוק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: