בסופרבוס שבעי רצון מרמת השירות ואיכותו

מה אתם חושבים, זה הנכון והחשוב. ואם חשבתם אחרת כדאי שתפנו מחשבותיכם אל הנהלת החברה.

סופרבוס מדף הפייסבוק של החברה
סופרבוס מדף הפייסבוק של החברה

על אף מגבלות הקורונה, סופרבוס סיפקה מעטפת תחבורתית מושלמת לתושבי בית שמש זה מה שחושבים בדוברות החברה המפעילה בעיר קוי תחבורה פנימיים ובין עירוניים.

אתם מרוצים מרמת השירות בתחבורה הציבורית? האם ואם יש לכם תלונות, על תנועת האוטובוסים בעיר, האם זה מגיע לאוזני מנהלי החברה? בטוח? לא בטוח? בחברה הגיעו למסקנה שיש שביעות רצון מרמת השירות ומטיבו. הנה הודעה שנשלחה מטעם חברת סופרבוס המסכמת פעילות החברה בחודשים האחרונים.

"שביעות רצון בקרב התושבים על הפעלת קווי בית שמש-בני ברק בשלב מוקדם. התחבורה הפנימית פעלה ללא הפסקה גם בימי הסגרים

עם החזרה לשגרה והפעלה כמעט מלאה של התחבורה הציבורית בישראל, תושבי בית שמש מביעים סיפוק רב על המענה התחבורתי שהעניקה חברת סופרבוס לנוסעים בעיר גם בימים הטרופים וההגבלות שניחתו בזה אחר זה על חברות התחבורה על ידי משרדי הבריאות והתחבורה.

בניגוד לערים אחרות בהם כמעט עד לרגע כתיבת השורות שוררת אי וודאות על מועד חידוש התחבורה לריכוזים החרדיים ומהם הרי שהחיבור בין בית שמש לבני ברק בקווים 497 ו-597 פעל כבר בשלב המוקדם ביותר ביחס ליתר הקווים ולהסרת המגבלות. בקרב התושבים הובעה שביעות רצון גבוהה על הפעלת הקווים במהירות ויעילות, מה שאפשר לאלפי תושבים לחזור לשגרה במקומות העבודה, במוסדות הלימודים, בביקורי קרובים וקניות ללא עיכובים.

גם התחבורה הפנימית נתנה מענה לביקוש של הנוסעים וגם בעת שהפעילות צומצמה למינימום המשיכו הקווים הפנימיים לפעול. גם כאשר הוטלו סגרים על חלק משכונות העיר האוטובוסים המשיכו לפעול בכפוף להנחיות המשטרה ואפשרו לתושבים לעבור משכונה לשכונה בעת הצורך.

סופרבוס נמצאת במגמת צמיחה ובתנופת התחדשות בעיר כאשר הדבר בא לידי ביטוי בדו"ח משרד התחבורה מהשבוע הקודם בו דורגה סופרבוס במקום החמישי ועלתה בשלושה מקומות מהדירוג הקודם.

קרן אצלאן, מנכ"לית סופרבוס: "לאורך כל תקופת המשבר הקפדנו על מתן מענה מיטבי שיקיף את הצרכים של לקוחותינו בבית שמש. בהתאם להנחיות משרד הבריאות המשיכו נהגי סופרבוס ועובדי החברה להעניק את השירות ולהסיע אתכם ממקום למקום. שמחנו לאפשר את התנועה בין מרכזי הערים ובתוך העיר ככל שהתאפשר בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והתחבורה. סופרבוס ערוכה לחזור ולהמשיך בביצוע כמות הנסיעות שבשגרה תוך עמידה בהנחיות משרד הבריאות עבור הנוסעים והנהגים".

נושאים: סופרבוס, תחבורה, בית שמש
סופרבוס מדף הפייסבוק של החברה
סופרבוס מדף הפייסבוק של החברה
סופרבוס מדף הפייסבוק של החברה
סופרבוס מדף הפייסבוק של החברה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בסופרבוס שבעי רצון מרמת השירות ואיכותו
אנינכתבה ביום שבת, 30 במאי 2020, 19:03

סופרבוס היא חברה מזעזעת! כל יום שהיא נמצאת פה בעיר ושולטת בתחבורה פה הוא יום קשה!!!