דייטים בזמן הקורונה- קק"ל מזמינה זוגות להיפגש באוויר הפתוח

מסעדות וברים-Out , פיקניק באוויר הפתוח מול נוף מרהיב-In חומר למחשבה, משעמם בבית, נמאס לכם מהחדשות, רוצים לנשום אויר בריא ולבד, להקשיב לשקט? צאו ליערות. קקל דואגת לטפח ולשמר. נצלו את היערות

זוג ביער צילום: דוברות קקל
זוג ביער צילום: דוברות קקל

מגפת הקורונה השפיעה באופן דרמטי על מגוון תחומים בחיינו, אך אחד התחומים שהושפעו באופן מהותי מהמגפה הוא עולם הדייטים- גם טרום עידן הקורונה דייט ראשון יכל לעורר תחושת התרגשות, מבוכה ולחץ, אך כעת אין לרווקים ולרווקות אפילו מקום כמו בר או מסעדה להיפגש בו, אז איך נפגשים לדייט בימי קורונה בהם אפילו לא ניתן לראות את החיוך מבעד למסכה?

קרן קימת לישראל מתגייסת לטובת הרווקים והרווקות ומציעה את מיטב אתריה הרומנטיים לדייטים באוויר הפתוח ובמזג האוויר הנעים של הסתיו, בכל רחבי הארץ, המקום עלינו- הפיקניק עליכם.

באיזור שלנו קיימים יערות בהם ניתן לקיים דייטים, מעט לנוח ולשמוע את השקט. נקודה אקטואלית, לפני ואחרי היוודע תוצאות הבחירות בארה"ב שווה לבקר בפארק ה-200 לציון עצמאות ארה"ב, מהעבר השני בואכה עמק עדולם, פארק בריטניה, ומצד דרום פארק צרפת. הרי לכם רק שלושה יערות בסביבה הקרובה, ואם נוסיף עליהם את יער הקדושים, או יער אשתאול, מרכז קקל.

לכל יער כזה יש ייחודיות משלו, נוף, סיפורים ובעיקר שקט.

למבקשים מעט להרחיק הנה כמה מהיערות שקקל שומרת עבורנו לימים כאלה וגם לימים שמחים יותר.

יער עמינדב ויד קנדי- יער עמינדב, משתרע על פני כ-7,000 דונם המתנשא בין נחל שורק ונחל רפאים ממערב לירושלים. יחד עם החורש הטבעי יוצר היער את הריאה הירוקה המשמעותית ביותר העומדת לרשות תושבי הבירה, ונשקף נוף מרהיב. ביער מצויים מעיינות ושרידי חקלאות עתיקה. בכניסה ליער חניונים, מתקני ספורט ונופש פעיל, מסלולי רכיבה על אופניים, מסלול ניווט משולט ושביל מותאם למוגבלים בתנועה.

פארק רמת מנשה- תחום הפארק כלולים יערות, שמורות טבע, שטחי חקלאות ושדות מרעה, כמו גם שישה יישובים כפריים, המהווים חלק ממכלול הפארק: מושב עין העמק והקיבוצים גלעד, דליה, רמת השופט, עין השופט ורמות מנשה.

יער אילנות- לב השרון נמצא יער מיוחד במינו. 750 מיני עצים צומחים זה בצד זה ומייצגים מבחר עצום של מקומות ברחבי העולם. סיור ביער הוא חוויה לאוהבי טבע והזדמנות לעריכת היכרות עם עצים מופלאים, חלקם בעלי מראה אקזוטי מרתק. ישנו מרכז מבקרים המוקדש כולו לעצים, משלב את הטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום, ומציע למבקרים בו חוויה מיוחדת.

פארק גורן- ארק גורן משתרע בלב החורש של הגליל המערבי ומעל לערוץ נחל כזיב. יוצאים ממנו שבילי טיול לשמורת נחל כזיב, לעין טמיר ולמבצר המונפור. נופיו הירוקים והמרהיבים, על מגוון אפשרויות הבילוי שבו, הפכו את פארק גורן לאחד ממוקדי הטיולים החשובים והבולטים בישראל.

מצפה מונפורט (פארק גורן)- צפה מונפורט היא נקודת תצפית מרהיבה על המבצר הצלבני מונפורט, הצמוד למדרון תלול בנחל כזיב. מרפסת התצפית משקיפה גם על עמק הנחל, המכוסה כולו חורש ים-תיכוני מפותח. מהמצפור יורד שביל טיול לנחל כזיב ולעין טמיר.

מצודת ביריה- צודת בירייה נמצאת בליבו של יער בירייה, יער נטע האדם הגדול בגליל. היער, המשתרע על פני כ-20 אלף דונם, מכסה את ההרים מאזור צפת, לעבר חצור הגלילית וראש פינה.

יער שוויץ- ער שווייץ מכסה את המדרון היורד מרמת פורייה לטבריה ולכנרת. שיאי המתלול מתנשאים יותר מ-400 מ' מעל לכנרת, ומנקודת התצפית קיימים נופים מרהיבים לעבר האגם, הגולן, החרמון והרי הגליל.

פארק אדמית- הפארק נשקפים הנופים ההרריים של הגליל המערבי ומפרץ חיפה. האזור מ=אופיין בנוף של מצוקי נחל בצת ונחת נמר. בפארק ניטעו עצי בוסתן ועצי יער, סומנו מסלולי טיול ונקבעו נקודות תצפית– כל מה שצריך לבילוי נעים בחיק הטבע.

מצפור המרפסת במצפה רמון- ם נוף מדברי עושה לכם את זה-מצפור המרפסת הוE0 המקום בשבילכם! ק"ל בנתה מרפסת תלויה מעל תהומות המכתש, המעניקה תצפית מרהיבה על מעמקי המכתש. ניתן להמשיך לצעוד לאורך הטיילת עד הר גמל, מהלך כ-800 מטרים. ניתן לחצות בגשר עילי להולכי רגל את כביש 40, לחלוף על פני מלון "בראשית" ולבקר בטיילת הצלילים, שבה מוצבים פסלים המדמים כלי נגינה. ממזרח למצפור, הוקמה גם טיילת אלברט כץ, הצופה על הנוף של המכתש. הטיילת נמשכת לאורך כקילומטר וחצי ובמרכזה ניצבת יצירתו של האמן ישראל הדני, המורכבת מגושי אבן גדולים.

פארק גולדה- וואדי מדברי בלב הר הנגב הקימה קק"ל אתר נופש ובתוכו אגם מים, מדשאות, חניוני פיקניק ומצפור נוף. פארק גולדה קרוי על שם גולדה מאיר, וממוקם ליד קיבוץ רביבים אשר בתה נמנתה עם מייסדיו. במרכז הפארק עובר נחל רביבים, ובשנים גשומות במיוחד נוצר בנקודה זו אגם קטן להנאת המטיילים.

יער בארי- ער בארי משתרע על פני כ- 11,000 דונם בנגב המערבי, בחבל הבשור מדרום לצומת סעד. הנוף מורכב משדות ירוקים ומרחבים פתוחים ובתרונות שנוצרו כתוצאה מכמות משקעים דלה שגורמת להיעדר צמחייה ולסחף באדמת הלס הרכה. במסגרת טיול לדרום ניתן לבקר בקיבוץ בארי באתרי הקרבות מ-1948 ובתצפית מרהיבה.

לעוד מגוון המלצות לטיולים ומצפורים, מומלץ להיכנס לאתר קק"ל, מתזכרים כי יש לשמור על הניקיון. https://www. kkl. org.il/

נושאים: קקל, שקט, בית שמש, מרגוע
זוג ביער צילום: דוברות קקל
זוג ביער צילום: דוברות קקל
זוג ביער צילום: דוברות קקל
זוג ביער צילום: דוברות קקל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: