למה זוכרים מה שקרה לפני 30 שנה ולא מה שקרה שלשום?

במסגרת חודש האזרח הוותיק שמובילה עיריית בית שמש- מנהל הרווחה והשירותים החברתיים, אזרחים ותיקים מרחבי העיר השתתפו השבוע (9.11) במפגש ראשון מתוך סדרת מפגשים בנושא סודות המוח ומיומנויות לשימור הזיכרון במרכז קהילתי לב העיר (זינמן).

מפגש פעילות הסדנא
מפגש פעילות הסדנא

המפגש עסק בהכרות עם היכולת המופלאה של הזיכרון: למה זוכרים היטב מה קרה לפני 30 שנה ולא מה שקרה שלשום? כמה סוגים של זיכרון יש? איך עובד הזיכרון, מה משפיע על יכולת זו, וכיצד נשתמש בכך לטובתנו? במפגשים הבאים יתנסו משתתפי הקבוצה בטכניקות וטיפים לשימוש אפקטיבי בזיכרון ועוד.

סגנית רה"ע רינה הולנדר: "עם התארכות תוחלת החיים, חשוב לשמר גם את איכות החיים. חשיבות גדולה יש להעמקת הידע בנושא סודות המוח ומיומנויות לשימור הזיכרון לטובתנו ולטובת בני הגיל השלישי שבסביבתנו. אני מודה לצוות מינהל הרווחה והשירותים החברתיים על ארגון הסדנה כמו את שאר הפעילויות עבור האזרחים הותיקים. אני קוראת לציבור לנצל את המפגשים להשתתף בפעילויות השונות במסגרת אירועי האזרחים הותיקים."

סדנת הזיכרון כבר מלאה להרשמה אך זהו חודש רווי אירועים המוקדשים לאזרחים הוותיקים, לפרטים על האירועים השונים ורישום ניתן לפנות: 073-3940260 | 02-9909761 או בוואטסאפ 052-4639875

נושאים: מינהל רווחה, לב העיר, רינה הולנדר
מפגש פעילות הסדנא
מפגש פעילות הסדנא
מפגש פעילות הסדנא
מפגש פעילות הסדנא
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: