הכירו: המרכז הנייד לצמצום תאונות ילדים ביתיות

סגנית ראש העיר רינה הולנדר סיירה במרכז הנייד שהקימה בעיר עמותת קרן יוסף וגייסה את מחלקת הביטחון העירונית לשיתוף פעולה.

הביקור בעמותה
הביקור בעמותה

תאונות בית אצל ילדים היא תופעה נפוצה בכל חברה, גם בבית שמש. על פי ארגון הבריאות העולמי, תאונות ילדים הן מגֵיפת האלף השלישי. מתים כל שנה בישראל כ-150 ילדים עקב פגיעות, 25 אלף ילדים מתאשפזים וכ-180 אלף פונים למיון. בארץ ו בעולם פועלים ארגונים שונים לצמצום או להפחתת חינוך להביא למודעות לצמצום התופעה המסוכנת.

מיזם בנושא זה מפעילה בבית שמש עמותת קרן יוסף. במסגרת המיזם 'נבנה' בית מתאים, בו מצויים כל הסכנות האפשריות. מראים למבקרים בו שהמיחם קרוב מדי לקצה השיש, שיש ספל קפה שעומד ליפול, חוטי חשמל חשופים, דברים קטנים שתינוק יכול להיחנק מהם וכד. מלמדים את הילדים איך להזעיק עזרה, כמובן בהתאמה לגילאים שונים.

המיזם המרשים הזה, מציל נפשות לא מעטות, ובהיותו חשוב שכזה דורש מודעות והסברה לא מעטה.

אתמול הגיעה לביקור במיזם הנייד הזה סגנית ראש העיר הממונה על הרווחה עו"ד רינה הולנדר.

לאחר שהתרשמה מחשיבות הפרויקט, רתמה את מנהל אגף הביטחון צחי אלימלך וצוות משרדו לעניין והגיעה איתם היום לסיור נוסף יחד עם יו"ר העמותה ג'ינה קירש, המנכ"ל הרב אליהו בן חיים ובסופו הוחלט כי אגף הביטחון בעירייה, יחד עם סגנית רה"ע הולנדר יקיימו שיתופי פעולה ויסייעו להעצמת המיזם כדי שכמה שיותר ילדים ומבוגרים ילמדו על שמירה על בטיחות בבית ובחוץ.

רינה הולנדר: " המרכז הוא יחיד מסוגו במדינה, הפעילות שלו מצילה נפשות פשוטו כמשמעו. זו גאווה גדולה שזכינו שהעמותה הקימה את המיזם בעיר. אני מתפללת שהוא יישאר כמקום לימוד לכל צרה שלא תבוא. ".

נושאים: תאונות ביתיות, קרן יוסף, רינה הולנדר, צחי אלימלך, עיריית בית שמש
הביקור בעמותה
הביקור בעמותה
הביקור בעמותה
הביקור בעמותה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: