הדיור המפוקח להשכרה ארוכת טווח מגיע לבית שמש.

אם אכן יתממש המיזם, זוהי הזדמנות פז להשאיר ולהביא צעירים חילוניים להתנסות בעיר, לראות ולהכיר לעומק לפני שיחליטו על המשך חייהם.

בלוך,
בלוך,

דירה להשכיר - החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע"מ, הפועלת תחת מטה הדיור הממשלתי, מקדמת דיור מפוקח להשכרה ארוכת טווח לתושבי העיר בית שמש. בתיאום עם ראש עיריית בית שמש, ד״ר עליזה בלוך, ובהתאם להנחיית שר האוצר וראש מטה הדיור, תפרסם החברה בזמן הקרוב, מכרז ליזמים לקבלת הצעות לרכישת קרקע להקמת שני מתחמי מגורים בבית שמש, שיכללו יחדיו למעלה מ-380 יחידות דיור, לצורך השכרה ארוכת טווח (20 שנה).

המכרזים של דירה להשכיר יהיו, לשני מתחמים: מתחם נופי בית שמש (מתחם השוטרים) (250 יח״ד) ומתחם שכונת המשקפיים (132 יח״ד).

הפרויקטים ינוהלו על ידי "דירה להשכיר", המכתיבה את מפרט הבנייה, מפרט התחזוקה ונוסח הסכם השכירות. החברות שיזכו, יחויבו לתפעל ולתחזק את הפרויקטים, למשך תקופה של כ-20 שנים (תקופת השכירות), באמצעות חברת אחזקה ובהתאם למפרט תחזוקה מוגדר. היזמים יתבקשו להתייחס גם לפיתוח קהילתי מלא לשכונת המגורים, כך שלצד הקמת בנייני המגורים, ייבנו גם תשתיות משלימות. בתום התקופה יהיו היזמים שיזכו, רשאים למכור את הדירות בשוק החופשי.

יצוין כי בכל פרויקט מיועדות רבע מהדירות לבעלי אישור זכאות במסלול מחיר למשתכן (חסרי דירה) אשר ייהנו מהנחה של 20% ממחיר השוק. בדירות שאינן בשכר דירה מופחת שכר הדירה הוא קבוע.

מנכ״ל דירה להשכיר, יאיר טל, אומר שהפרויקטים של דירה להשכיר מהווים בשורה חיובית ביותר לתושבי בית שמש. ״מדובר במגורים בשכירות מפוקחת ארוכת טווח ואיכותית, אשר מאפשרים ליהנות מכל היתרונות של דירה בבעלות - איכות, יציבות, ודאות ובטחון - ללא הצורך להיות בעלים של דירה. זהו פתרון אידיאלי אשר נפוץ ומקובל בכל העולם המערבי, ותושבי בית שמש יוכלו ליהנות ממנו כבר בזמן הקרוב״, אומר טל.

ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך אומרת: "הצעירים הם העתיד שלנו. היכולת לגור בדירה שכורה בעלות נמוכה לטווח הארוך היא עוד כלי מבחינתנו לעודד צעירים להישאר בעיר. הבחירה שלנו לבנות פרויקט דירות להשכרה ארוכת טווח בכניסה לעיר, בקרבת הרכבת ובאזורי הבילוי מטרתה לאפשר איכות חיים גבוהה לצעירים בכדי לבנות את ביתם כאן בבית שמש. אין לי ספק שפרויקט "דירה להשכיר" יוזיל משמעותית את עלויות השכירות של הדירות ברחבי העיר. אני מודה למנכ"ל דירה להשכיר, יאיר טל על שיתוף הפעולה".

נושאים: דירה להשכיר
בלוך,
בלוך,
בלוך,
בלוך,
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: