אירוע ועידת עסקים של המגזר החרדי בבית שמש בוטל

לאחר שכבר פורסם מועד קיומו, הובטח מיקום, והתפרסמו הדמויות המשתתפות בו, התברר כי לא התקבל אישור מהיועץ המשפטי לקיומו. וכמה זה עלה לקופה הציבורית?

מנהיגות בעסקים
מנהיגות בעסקים

יזם פרטי פנה לחברה הכלכלית וביקש לקיים בעיר ועידת עסקים של המגזר החרדי בבית שמש. אירוע תוכן עסקי מקצועי שיתקיים ביום חמישי ז' אלול (היום) בהיכל התרבות. בכנס צפויים להשתתף מאות בעלי עסקים ומנהלי חברות, יזמים ועצמאיים מהמגזר החרדי בבית שמש. זה נוסח ההודעה שפורסמה בשבוע שעבר.

בנוסף צורף קישור להבין יותר, אגב בשעת כתיבת השורות נותרו לכם שעתיים ו-40 דקות להזמנת כרטיסים. מי המשתתפים? עליזה בלוך, ראש העיר. אברהם פרנקל חבר מועצת העיר ויו"ר החברה הכלכלית. מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי. מומו פילבר בעלים ושותף במכון סקרים. רמי שביט מנכ"ל המשביר לצרכן. רו"ח יעקב קטן. חיים פיליפ מנהל מרכז העסקים. מנהל משרד הפרסום קמפיין ומומחה דיגיטל למגזר החרדי בשם מוישי לוינגר.

כדי לקיים אירוע כזה חובה על המארגנים, השותפים בארגון, החכ"ל ומשרד ההפקה להגיש בקשה לאישור קיום האירוע. הסמיכות לבחירות מחייבת משנה זהירות. נכון ליום שישי, אחרי שדבר קיום האירוע התפרסם ברבים, לא ביקשו אישור!!! היועץ המשפטי לעירייה עו"ד מיקי גסטוירט התלבט ביום שישי באם לאשר, ואם כן בוודאי לא במתכונת המוצעת. דהיינו בלי נבחרי הציבור. זוכרים מי משתתף שם? אברהם פרנקל הממונה על החכ"ל וראש העירייה. בלי נבחרי הציבור, מוצא למעשה העוקץ מקיום האירוע. כל קיומו הרי נועד לקדם יחסי ציבור לאישי הציבור המשתתפים.

"בכל מקרה התנהלות מקוממת של החברה שקיבלה הנחיות ופשוט עשתה ככל העולה על רוחה".

ביום ראשון, אחרי שהאירוע 'חי' באוויר מספר ימים האירוע בוטל.

האירוע בוטל? כבר הודיעו לציבור ויש מי שכבר התכוון להגיע לכנס הזה. ומה עושים עם ההוצאות? היכל תרבות כבר הוזמן למועד הנ"ל, יצאו פרסומים והזמנות, הוכנו מאבטחים מן הסתם, חתיכת בוכטה לא קטנה.

כל מה שאנו יודעים שהועידה הזו הייתה יוזמה של חכ"ל עם יזם פרטי. אז איך התחלקו ההוצאות בין השותפים? על זה כמובן איש לא נותן דו"ח ולא יפרטו לנו כמה הוציאו מהקופה הציבורית מימון האירוע הזה, וכמה זה עלה לנו? בהערכה גסה זה הגיע לכדי 30-40 אלף ₪, רק היכל התרבות עלה בין 15-20 אלף ₪. כסף ציבורי שירד לטמיון.

נושאים: עליזה בלוך, אברהם פרנקל, ועידת העסקים, בית שמש, עוד מיקי גסטוירט
מנהיגות בעסקים
מנהיגות בעסקים
מנהיגות בעסקים
מנהיגות בעסקים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: