הממונה על הבריאות המשנה לראש העיר מרגיע: אין בעיר חולי קורונה

הרב סילברסטיין: "ישנם תושבים שהונחו על ידי משרד הבריאות להישאר בבידוד בביתם מכיוון שחזרו ממדינות בעיתיות, אני מאמין שהמספר משתנה מידי יום".

הרב סילברסטיין
הרב סילברסטיין

המשנה לראש העיר, הרב ישראל סילברסטיין, היום ראש סיעת יהדות התורה במועצת העיר, המשנה לראש העיר הוא גם הממונה על הבריאות בעירייה. מטבע הדברים בשעה הזו, בשעת התמודדות הציבור עם חרדות ושאלות בנושא הקורונה הוא הופך להיות המוקד לפניות הציבור, ומתברר שיש כאלה לא מעטות.

ואכן כבר לפני מספר ימים סיפר על פניות אליו. אלא שאז עדיין לא הגיעו לתהודה ציבורית רחבה, גם בשל הרצון לא לעורר חרדות מיותרות בתוך העיר, וגם לא לפגוע באותן משפחות שבו מטיול מחו"ל. יום הבחירות בו הלכו מספר זוגות מבודדי קורונה להצביע חשף למעשה את התופעת המבודדים בעיר.

כאשר ברחבי הארץ מספר המבודדים גדל מיום יום, שאלנו הערב את הרב סילברסטיין על המצב בבית שמש, ובעיקר מה וכיצד העירייה מטפלת או לפחות מסייעת בידי המבודדים להתקיים. שהרי אין יוצא ואין בא בביתם של המבודדים.

שיגרנו לו צרור שאלות והוא הישיב לנו.

אתה יודע לומר לי מה וכמה יש מבודדי קורונה בעיר? איך העירייה אם בכלל מסייעת בידם להתקיים? האם ילדיהם יוצאים למוסדות החינוך? האם אין חשש להרחבת המודבקים, ובעיקר מה עושה העירייה כדי לצמצם את הסכנה מפני הנגיף בעיר? הנה יש לך שאלות לריאיון שלם. אשמח לקבל ולהעלות אצלי באפליקציה. תודה מראש

לעת עתה לא קיבלנו הנחיות מיוחדות בעניין ממשרד הבריאות. קיבלתי פניות מתושבים האם יש סיכון בטיסה לחו"ל. תשובת משרד הבריאות הייתה ספציפית למקומות עליהם פניתי אבל כן יעצו להימנע מנסיעות לא הכרחיות.

בעיר לא ידוע על חולי קורונה אבל ישנם תושבים שהונחו על ידי משרד הבריאות להישאר בבידוד בביתם מכיוון שחזרו ממדינות בעיתיות. אני מאמין שהמספר משתנה מידי יום. כאן הפניה לתושבים אלו להיות אחראים ולהיזהר ממגע עם תושבים אחרים.

צריך להדגיש שלא מדובר בכאלו שחלו במחלה אלא כאלו שנדרשו לבידוד מכיוון שחזרו מארצות בהם התפרצה המחלה . ארצות מהמזרח הרחוק וכן מאיטליה.

בכל מקרה שתושב חושש שבא במגע עם חולה קורונה או חזר מארצות שנמצאות ברשימת הנצרכים בידוד, עליו לפנות טלפונית למוקדי החירום על מנת לקבל הנחיות ולפעול על פיהם.

וזו ההזדמנות לפנות לתושבי העיר, כדאי ומאוד מומלץ לנהוג לפי כללי משרד הבריאות בכל הקשור למבודדים שאינם נחשבים כחולי קורונה ובכל זאת מומלץ לשמור מרחק זהירות ממקום נוכחותם.

נושאים: קורונה בבית שמש, בית שמש, משרד הבריאות
הרב סילברסטיין
הרב סילברסטיין
הרב סילברסטיין
הרב סילברסטיין
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הממונה על הבריאות המשנה לראש העיר מרגיע: אין בעיר חולי קורונה
גולש אנונימינכתבה ביום חמישי, 05 במרץ 2020, 00:41

מעלים מידע מהציבור בושה וחרפה.