הגורם הרשמי להחלפת יעל היימן בבן סומך עומס בעבודה

משחק הכיסאות באגף ההנדסה ממשיך, אחרי דני צרפתי המורחק מפרשת השחיתות, באה יעל היימן שמפנה עתה את כיסאה לבן סומך. וכדאי לשים לב לגורם הלא רשמי, סירובה לחתום בפזיזות על טופסי איכלוס

יעל היימן בתווך, בין מזכירת ראש העיר לרעייתו
יעל היימן בתווך, בין מזכירת ראש העיר לרעייתו

מה קרה בין חודש מאי 2018 עת הביא משה אבוטבול את הצעתו למנות את יעל היימן למ"מ מהנדס העירייה לבין הצעתו להחליפה במליאה הקרובה בה ימונה בן סומך, סגן מהנדס העיריי לתפקיד ממלא מקום המהנדס? האם אבוטבול למד משהו בשלושת החודשים האלה על אישיותה ותפקודה של היימן, מה שלא ידע קודם? האם אבוטבול מטיל ספק בכשירותה של היימן למלא את התפקיד? שאלנו ולא קיבלנו מענה...

מהנדס העירייה דני צרפתי לא בעירייה מאז המעצר המתוקשר בפרשת שפת אמת. העירייה מיהרה למנות ממלא מקום לתפקידו המתפנה מאונס את האדריכלית יעל היימן. בינואר התכוון דני צרפתי לפרוש מתפקידו, היימן נבחרה כבר אז, לא בלי שיקול דעת להיות ממלאת מקומו. בא המעצר, צרפתי נעצר ושוחרר, יעל היימן מסרה עדות. כמה ימים אחרי החלטת בית המשפט לאסור על צרפתי ומונטג להתקרב לאגף ההנדסה התכנסה הנהלת העירייה ואחריה מליאת מועצת העיר ואישרו מחדש את מינויה של יעל היימן כממלאת מקום המהנדס.

היום רצה הודעה בקבוצות הואטסאפ, לפי ההודעה בן סומך ימונה למ"מ מהנדס העירייה."הנהלת העיר בית שמש אישרה פה אחד את הצעת ראש העיר להחליף את מ"מ מהנדס העיר גב' יעל היימן, בסגן המהנדס, מר בן סומך שישמש מעתה כמ"מ מהנדס העיר וכמהנדסה בפועל ".

נדגיש, מינויה של יעל היימן היה לשלושה חודשים בלבד, שלושה חודשים יפוגו בסוף חודש אוגוסט, ומאז למעשה העירייה חייבת למנות מחליף או להאריך את תקיפות כהונתה של ממלאת המקום. אבוטבול העדיף מסיבותיו שלו לא להאריך את כהונתה כממלאת המקום ולהחזיר את יעל היימן לתפקידה הקודם כאדריכלית העירייה.

מה הגורם? יש מי שאומר שהגורם הוא עומס בעבודה. ויש עוד גורם, לפי מקורותינו, נראה כי יעל היימן סירבה לחתום על כמה בקשות איכלוס שהיו מונחות לפניה בהיעדר כל המסמכים והאישורים ובעיקר עקב חריגות או אי עמידה בתנאי הבניה הנדרשים.

ועם זאת, לא קשה להבין כי יעל היימן סירבה לחתום על כל בקשה לטופס 4 שהונחה לפניה במהירות. גורם בעירייה מודה שמאז כניסתה היימן חתמה על אישורי אכלוס פחות מאשר קודמה בתפקיד. מצד הקבלנים נשמעו טענות לא מעטות, ומי שנפגע מכך כמובן הם אלה שמבקשים לזרז את האכלוס.

מה עושים אם הראש לא ממהר למלא אחר ציפיות שולחיו? פשוט, מחליפים אותו. האם עתה המחליף יחתום מהר יותר על טופסי 4? הציפייה היא שכן. היימן חוזרת לתפקידה כאדריכלית אגף ההנדסה בראשון לספטמבר בתום שלושת חודשי ההתנסות. מבן סומך מצפים כי יזרז את החתימות על בקשות האכלוס המונחות לפניו.

ביקשנו תגובת העירייה, דוברה מצוי בשמחה משפחתית, ראש העירייה מנותק מאיתנו וגם במצעות מזכירות לשכתו לא הצלחנו לקבל כל מענה.

נושאים: אגף ההנדסה, עיריית בית שמש, משה אבוטבול.
יעל היימן בתווך, בין מזכירת ראש העיר לרעייתו
יעל היימן בתווך, בין מזכירת ראש העיר לרעייתו
יעל היימן בתווך, בין מזכירת ראש העיר לרעייתו
יעל היימן בתווך, בין מזכירת ראש העיר לרעייתו
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: