המשפט בוטל, ולמרות זאת העירייה תשלם הוצאות

העירייה וגולדברג ישלמו הוצאות שכ"ט לעמותת שומרי הסף ואיתן חברוני אשר עתרו על מינויו של גולדברג לתפקיד יו"ר וועדת תכנון ובניה בניגוד לחוק

בית משפט תמונת ארכיון
בית משפט תמונת ארכיון

פרשת מינוי שמעון גולדברג ליו"ר ועדת תכנון ובניה הגיעה לסיומה בדיון המשפטי, זאת לעצם המעשה כי גולדברג שמונה לתפקיד סגן ראש עיר ע"פ הסכם הרוטציה, (לפני כחודשיים) הודח מתפקידו ע"י ראש העירייה בשל הצבעה נגדה תוך הפרת ההסכם הקואליציוני. העתירה התייתרה, בית המשפט קיבל את הודעת העותרים והמשיבים על הסכמה לביטול המשך הדיונים בבית המשפט. העותרים, עמותת שומרי הסף ומר איתן חברוני, ביקשו בכל זאת הוצאות לעתירה שנמשכת זה כשנתיים ימים.

השופט רובין קיבל החלטה בעניין וקבע שעל העירייה לשלם הוצאות משפט בסכום של 5000 ₪ לעותרים.

בהחלטתו כותב השופט רובין: "לפני בקשת העותרים לפסיקת הוצאות לטובתם. זאת לאחר שהעתירה נמחקה בעקבות הפסקת כהונתו של המשיב 4 )שמעון גולדברג) בתפקיד יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה וממלא מקום הוועדה המקומית לתכנון ובניה". כזכור הוציאה ראש העירייה עליזה בלוך מכתב המבטל את הסמכויות של סגניה גולדברג ושיטרית.

"מהחומר הוגש במסגרת ההליכים שלפני עולה כי לכאורה היה טעם ממש בעתירתם של העותרים " רמז ברור לתוצאה הסופית בעתירה לפיה גולדברג מילא תפקיד בניגוד לחוק. וממשיך כב' השופט רובין בהחלטתו: " מן הראוי לפסוק הוצאות לטובת העותרים". שיעור ההוצאות הנמוך נובע מהעובדה שלא התקיים דיון בעתירה ובית המשפט לא נדרש להכריע סופית במחלוקת שבין הצדדים".

כל ארבעת המשיבים יישאו יחד בתשלום ההוצאות, 'סכום מתון של 5000 ש"ח.

נושאים: עמותת שומרי הסף, איתן חברוני, שמעון גולדברג, עיריית בית שמש
בית משפט תמונת ארכיון
בית משפט תמונת ארכיון
בית משפט תמונת ארכיון
בית משפט תמונת ארכיון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: