הבית היהודי: אנחנו דאגנו להביא את המשאבים לשיפוץ אורות

" שוב שכחה רה"ע לציין כי סיעת הבית היהודי פועלת מזה שנה וחצי בכדי לקדם את שיפוץ בית הספר, תוך שהסיעה נאלצה להיאבק מול ראה"ע במשך חודשים רבים לשם השגת האישור התקציבי לשיפוץ ולתיקון ליקויי הבטיחות"

ראש העיר בימים טובים עם הבית היהודי
ראש העיר בימים טובים עם הבית היהודי

הליכוד והבית היהודי לא יפספסו כנראה שום הודעה של עליזה בלוך ויחפרו למצוא את הדיוק ואת האמת הנסתרת מהודעותיה. בבוקר בישרה בלוך על "מהלך השקעה חסר תקדים המוערך בעשרות מיליונים בתי הספר אורות בשיתוף עמותת "שעלים" בעיר." ו-" תוספת חריגה ויוצאת דופן של 12 כיתות לימוד חדשות" מוכיחים כי עידן השתיקה אכן הסתיים, ומעכשיו כל הודעתה תזכה לתגובה מיידית.

הנה תגובתם שפורסמה, יש לומר, בכל כלי תקשורת אפשרי. ועוד, מובלט מאוד על הידוק הקשר בין הסיעות, גם כאשר מדובר לעניין של הבית היהודי, הליכוד מצטרף להגנתו, וכן ההיפך, מה שמלמד על איחוד השורות במחנה .

תגובת סיעות הבית היהודי והליכוד: אנחנו עדים בימים האחרונים לבולמוס של כותרות מצידה של לשכת ראש העיר בנוגע לפרויקטים של הליכוד והבית היהודי, הפאניקה קשה להסבר. רק אתמול גילינו שלשכת ראש העיר קבעה סיור "מהיום למחר" כפי שהודיעו המשתתפים הנדהמים וכל זה בשביל ההצגה המעניינת שקראתם עליה הבוקר. האם בגלל ההודעות לתקשורת שאנחנו מוציאים? האם כדי להצדיק שני דוברים בשכר ועוד חצי תקן דוברות בדרך? לא ברור. בכל אופן, אחרי היח"צ, להלן העובדות:

ראינו היום את הודעתה של ראש העיר, המתפארת באישור "מיליוני שקלים" לשיפוץ בי"ס אורות. לצערנו, שוב שכחה רה"ע לציין כי סיעת הבית היהודי פועלת מזה שנה וחצי בכדי לקדם את שיפוץ בית הספר, תוך שהסיעה נאלצה להיאבק מול ראה"ע במשך חודשים רבים לשם השגת האישור התקציבי לשיפוץ ולתיקון ליקויי הבטיחות.

גם כאשר אושר התקציב ביוני 2020, נאלצה סיעת הבית היהודי להאבק למימושו ולתיקון מפגעי הבטיחות הרבים בבתי הספר- כאשר מעבר ליח"צ וקטיפת קרדיטים, עושה רה"ע ככל שלאל ידה כדי לעכב את מימוש התקציב לטובת בתי הספר אורות ועוזיאל.

כך גם המשך ההודעה בדבר קידום בניית כיתות חדשות- מהלך שנרקם בסיוע שרי החינוך של סיעת הבית היהודי- נפתלי בנט והרב רפי פרץ תוך מעורבות צמודה של נציגי הסיעה המקומית.

גם מהלך הבאת המשפחות החדשות לעיר כמובן טופל בידי נציגי סיעת הבית היהודי אלא ש"משום מה" הדבר נתקע מאז ועד היום בלשכת ראש העיר.

קירוי מגרשי הספורט ושיפוצם הינו מהלך המקודם בידי נציגי סיעת הליכוד בעיר מתקציב שאושר לפני חודשים רבים והוא מתוכנן ב-19 מגרשי ספורט מרמה ג' ועד העיר הוותיקה. נעשו כבר סיורים בשטח והעבודה סביב הנושא רבה ואינטנסיבית, הכל על מנת לעמוד ביעד ולשנות את תנאיהם של הילדים היקרים.

למזלם של תלמידי בי"ס אורות, נקלעה ראש העיר למשבר אמון מול סיעות הבית היהודי והליכוד ותגובתה המיידית- כהרגלה- קיימה סיור מתוקשר היטב עם שלל עובדים בבתי הספר, והודעת יח"צ מצולמת ומהודרת אשר בינה לבין המציאות- אין שחר.

אנו שמחים שילדי בי"ס אורות ירוויחו כעת ממלחמת הקרדיטים של ראש העיר, ונקווה שמעבר לתמונות יפות נראה בקרוב גם תוצאות יפות בשטח של מאמצינו הרבים לטובת בית הספר מתחילת הקדנציה

נושאים: קרע בקואליציה, בית שמש, הבית היהודי, עליזה בלוך
ראש העיר בימים טובים עם הבית היהודי
ראש העיר בימים טובים עם הבית היהודי
ראש העיר בימים טובים עם הבית היהודי
ראש העיר בימים טובים עם הבית היהודי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הבית היהודי: אנחנו דאגנו להביא את המשאבים לשיפוץ אורות
תושב ותיקנכתבה ביום ראשון, 10 בינואר 2021, 03:00

שגוזרת קופונים צינית ראשת עירנו חולת הפרסום ויחסי ציבור.בוקר טוב סיעה נכבדה,האשם בכם על האשראי ללא כיסוי שהענקתם לה,וגם סיעת הליכוד.