איך נערכת בית שמש לקראת חג הפסח?

כאשר יחסי ציבור בוקעים מכל מעשה ויצירה, וכל משאית אשפה שיצאה לחצרותינו שידרה מוסיקה לשינוי, הרי שבתחום הפרקטי והנדרש ביותר לימים כאלה לא נעשה דבר.

צילום טבע
צילום טבע
אלפי מטיילים יגיעו לאיזור בית שמש והסביבה הקרובה, יערות העד העוטפים את האיזור, חבל עדולם, פארק צרעה, יער הקדושים מערות בני ברית, פארק המאתיים לעצמאות ארה"ב, פארק בריטניה, פארק צרפת, נופים מרהיבים, מסלולי מטיילים, שבילי אופניים, מסלולי אופנוענים ועוד מחכים לאלפי היוצאים מתחום הרועש גועש של המדינה.

והשנה אפילו יזמו בעיר בשיתוף משרד התרבות את פסטיבל תל בית שמש, פעילות לכל המשפחה בימים, מופעים בלילות. מה חסר? ומי מקבל את פניהם?

בית שמש באמת התקדמה צעדים גדולים לתוך המאה ה-21 אבל שכחה ראש העיר שלה משהו שעליו דיברה ומדברת גדולות – תחום קבלת הפנים. מה שעושה ראש עיריית בית שמש בלב שמח ובנפש חפצה 'שכחה' לכל שר וח"כ או דמות ציבורית המצטלם יפה לא עושה לאלפים הרבים שיגיעו לכאן במועד ובחול מסביב לו.

בבית שמש של המאה עשרים ואחת, הערים הגדולות בישראל אין עדיין תחנת מידע עירונית לסייע ולהסתייע בה. מטייל התקוע אי שם ומבקש לסעוד, לקבל אינפורמציה טובה על מסעדה כשרה, על מקום לנוח בו ממאמץ טבע, או אפילו הדרכה למסלול מלא פריחות ועדיף על פני מסלול אחר.

מה שמצוי בערים קטנות צפופות אוכלוסין, (עכו כמשל, אשקלון כדוגמא קלאסית) אין בבית שמש עיר של 152,000 תושבים, אחת הערים ברשימת הערים הגדולות בישראל.

מי צריך לדאוג לכך?

לפחות אליבא דהתנהגותה בימי הקדנציה שלה כאשר יחסי ציבור בוקעים מכל מעשה ויצירה, וכל משאית אשפה שיצאה לחצרותינו שידרה מוסיקה לשינוי, הרי שבתחום הפרקטי והנדרש ביותר לימים כאלה לא נעשה דבר.

וזה כאשר יש לנו מנכ"ל שהיה פעם איש הטבע באיזה תפקיד, אם לא היא אז הוא היה צריך לזמן הכשרת עובדים להיות זמינים ומוכנים לעת יקרא.

הדור דורש, המציאות מחייבת, ישראל רוצה.

נושאים: מידע למטייל, בית שמש, הרים סביב לה
צילום טבע
צילום טבע
צילום טבע
צילום טבע
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: