האם עושים פוליטיקה במערכת החינוך?

אחרי ד"ר שאשא ביטון, ינחת כאן שר הביטחון בני גנץ לפתיחת שנת הלימודים הממלכתית. מפתיע אתכם שהשניים משתייכים לאותו מחנה פוליטי?

בלוך וגנץ צילום: דוברות העירייה
בלוך וגנץ צילום: דוברות העירייה

אז ד"ר יפעת שאשא ביטון, שרת החינוך, הגיעה בא' אלול לפתיחת שנת הלימודים החרדית, מי יגיע לפתיחת שנת הלימודים הממלכתית? בני גנץ, שר הביטחון. יו"ר כחול לבן התקוה החדשה המחנה הממלכתי. מי סיפר לנו? מנהלת החטיבה החדשה שמתרגשת ממבול הברכות לרגל הצטרפותה לצוות הניהול. הנה כך כתבה הגב' מיה צבי ברשת החברתית: וואו הצפתם אותי בכמות ענקית של אהבה תודה על מילים טובות שמעניקות כוח ואנרגיה חיובית, לא מובן מאליו כיף לחזור והפעם בכובע של מנהלת חטיבת הביניים. עבודת הקודש הקדחתנית החלה במלוא המרץ יאללה נתראה ביום הראשון ללימודים (בתקווה שנתחיל ב- 1.9 גם שר הביטחון בני גנץ יגיע...

מפתיע אתכם ששני אישים מאותו מחנה פוליטי נוחתים כאן? בדרך כלל בחגיגת חינוך צריך להיות הממונה על החינוך, במקרה של פוליטיקה צריך להיות ראש מפלגה. אם ראש מפלגה למה לא המפלגה הגדולה ביותר- בנימין נתניהו?

העדפתם של ביטון וגנץ מלמדת משהו, על השקפת העולם הפוליטית של מזמין האישיות. ואין שום אישיות פוליטית מוזמנת בלי הסכמתה של ראש העיר. האם עושים פוליטיקה במערכת החינוך? תמיד יהיה הסבר לנוכחות אישיות פוליטית, בבי"ס ברנקו וייס בו יבקר גנץ קיימת כיתה 'צבאית' – כיתה בשת"פ עם חיל האויר ומכאן אולי הגורם להנחית כאן את שר הביטחון. גנץ לא יבקר בעוד מוסדות חינוך ממלכתיים, כמו בתי ספר יסודיים. העניין ברור? כן להשפיע על ציבור מצביעים במסגרת החינוך. כל מגע, כל ממשק עם ציבור בימים אלו נובע רק מהרצון לעשות קולות נוספים. וגנץ בא לשכנע ולקבל קולות.

אז נזכיר- אלקין (תקוה חדשה היום כחול לבן המחנה הממלכתי) היה כאן ביום הזיכרון. אלקין היה כאן עוד הזדמנות חנוכת התחדשות עירונית. חילי טרופר (כחול לבן) היה כאן בחנוכת היכל התרבות. רשימת תקוה חדשה כולל ראשה גדעון סער ערכה כאן כנס בחודש דצמבר.

סיכום: הזדהות עם המחנה הממלכתי? או אולי רק צירוף מקרים...

נושאים: בית שמש, בני גנץ, עליזה בלוך, פתיחת שנת הלימודים
בלוך וגנץ צילום: דוברות העירייה
בלוך וגנץ צילום: דוברות העירייה
בלוך וגנץ צילום: דוברות העירייה
בלוך וגנץ צילום: דוברות העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: