דרך- אינה מעורבת בשאלת ראשות העיר

לרשימה החדשה יומרות בעניין חברות במועצת העיר והשפעה על איכות חיי שולחיהם, ציבור ליטאי, צעיר, חדש, רענן בעיר שיילחם באפלייה.

רשימת דרך
רשימת דרך

במערכת הבחירות הקרובה מפלגה אחת, חדשה, ליטאית, תמשוך תשומת לב לא מעטה מהציבור. למה? ברור כי כל קרול שהולך לרשימה החדשה מבית היוצר הליטאי היא ע"ח רשימת האם הגדולה של דגל התורה. בכמה ינגסו במפלגת האם? האם יצליחו להשיג מנדט ואולי יותר ובכל יצמצמו כוחה של דגל? בכל מקרה במפלגה החדשה טוענים שאינם מדברים בשלב זה על העדפת מועמד זה או אחרת, ויכול להיות, אולי עם היוודע התוצאות האמיתיות ואז יתברר שהם לשון מאזניים יכול ויתמכו אפילו במועמד שאינו יוצא חלצי דגל.

"רשימת דרך מתמודדת למועצת העיר בלבד, כהתלכדות עצמאית מתוך מטרה לייצג את האינטרס של שכונות רמת בית שמש ולקדם צרכים וערכים של ציבור גדול ומגוון שעד היום הושתק, הופלה ושלא היה לו בית פוליטי משלו שיקדם את ענייניו., אומר איש יחסי הציבור של התנועה אהרון נוראני.

"הרשימה אינה מעורבת בשאלת ראשות העיר, ולא עסוקה כרגע בתמיכה באף מועמדת או מועמד מכל צד. לפנינו עבודה רבה- השקת קמפיין ומטות בחירות, פרסום המצע וגיבוש קהל גדול ההולך ומתרחב מיום ליום, ובעיקר: מחויבות אמיתית להבאת בשורה חדשה והישגים לציבור שולחינו.". מה הבשורה שהם רוצים להביא כנראה עוד נשמע בהמשך.

ברשימה אנשים עובדים, חלקם יזמים, חלקם מתנדבים בארגוני צדקה.

נוראני מדגיש: "כל פרסום, רשמי או סמוי, ישירות או באמצעים שלישיים, מכיוון כל אחד מהמועמדים לראשות על תמיכה או הבנות עם רשימת דרך, מופרך ושקרי מיסודו.

אנו מציעים לכל המנסים לבחוש בענין לקחת אויר, להתעסק בענייניהם ואולי ללמוד דבר או שניים על דרך חדשה, עניינית וישרה בדרך להיות חלק חשוב ונוכח במועצת העיר הבאה.". בודאי נמשיך לשמוע מהחבורה הצעירה, החדשה והרעננה במישור הפוליטי בעיר.

נושאים: דגל התורה, דרך, בחירות 2023, בית שמש
רשימת דרך
רשימת דרך
רשימת דרך
רשימת דרך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: