גם שטרית ואדרי במאמץ לקדם הצעת מחליטים

השניים ייפגשו מחר עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה. גם בלוך המצויה ברגע זה לקראת שובה מהמס לוושינגטון נפגשה באותו עניין עם שר הפנים אשר הבטיח תמיכה.

משה שיטרית
משה שיטרית

"כפי שכתבתי בעבר, לאחר שנים של התעלמות של ממשלות ישראל מההידרדרות הכלכלית שחוותה העיר בית שמש, ולאחר מאמצי סיעת הליכוד ב-3 השנים האחרונות מול לשכת ראש הממשלה אנחנו פועלים לקדם שינוי מהותי ביחסי העיר מול הממשלה. מחר שלום אדרי ואני נצא לפגישה עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה רונן פרץ במטרה לקדם במה שאפשר את העלאת הצעת המחליטים להצבעה.

בית שמש חייבת התערבות ממשלתית דחופה אחרת תקרוס. לצערנו הרב תכניות הבניה בעיר ממשיכות ביתר שאת מה שיבטיח שגם השנים הבאות יהיו שנים קשות בהן לא נוכל להשקיע בתושבים את מה שמגיע להם. על כן הצעת המחליטים, כשתאושר, תאפשר לנו השקעה רבה יותר בתושב ובתשתיות העירוניות. זה צו השעה." זו ההודעה שיצאה הבוקר מלשכת סגן ראש העיר.

המפגש בודאי חשוב וטוב שהשניים, אדרי ושיטרית הולכים לפגוש במנכל משרד הראש הממשלה. נזכיר גם שראש העיר נפגשה עם שר הפנים ועם מנכ״ל משרד הפנים. הנושא המרכזי עליו דנו - קידום החלטת ממשלה ייעודית בנושא העיר בית שמש.

ראש העיר מקדמת. בדרך שלה, וגם הליכוד רוצה לקדם בדרכו שלו, מדוע שלא יתחברו לפעול ביחד?

אז על מי לסמוך? על הליכוד או על ש"ס, על מפגש עם מנכל משרד הראש הממשלה או מפגש עם שר הפנים? ובכלל, האם יכול להיות מצב כזה שצד אחד יקדם בלי שהצד השני יתמוך?

נושאים: החלטת ממשלה, הליכוד
משה שיטרית
משה שיטרית
משה שיטרית
משה שיטרית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: