הליכוד: המאמצים שלנו מגיעים לכדי הבשלה"

כמה הצעת מחליטים כזו תעזור לבית שמש בשעה שהבניה המואצת נמשכת ובעיקר לציבור חרדי בלבד, איש כמובן לא רוצה לא לנסות לפחות לקבל כספים מהממשלה ולמנוע קריסה טוטלית של העיר.

סגן ראש העיר עם יור הסיעה
סגן ראש העיר עם יור הסיעה

התחרות להשיג הצעת מחליטים בין גורמים במערכת הפוליטית עולה כיתה. בכירי הליכוד בעיר , לפי הודעה שהוציאו היום מנהלים זאת כבר לוש שנים, מאז הצטרפו לקואליציית אבוטבול באמצע הקדנציה השנייה שלו. "שנים של מאמצים של סיעת הליכוד מגיעים לידי הבשלה בימים אלה" אומרים אדרי ושיטרית בהודעתם לתקשורת שיוצאת מאוחר מעט אם הפגישה התקיימה ביום שני. .

"בדחיפת ראש הממשלה שנענה לקריאת סיעת הליכוד, יש הבנה של הפקידות הבכירה ושרי הממשלה שהעיר בית שמש חייבת לקבל יחס מועדף. צריך להבין את המשמעות של קידום העניין: הצעת מחליטים מלאה הנוגעת במספר רב של בעיות הקיימות בעיר תזרים שירותים ותקציבים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים לבית שמש. המשמעות היא שיפור בשירותים העירוניים ובקופה העירונית"
שלום אדרי ומשה שטרית כבר שנים עובדים על הנושא הזה. מכשירים את הקרקע מול ראש הממשלה וסביבתו במאמצים שעוד החלו בתקופת כהונתו של משה אבוטבול.
הצורך לכך נבע מהבניה הפרועה וחסרת האחריות שליוותה את בית שמש בשנים האחרונות. הבניה הזאת פגעה אנושות במצבה של העיר. הצעת מחליטים, כשתתקבל, תשים את בית שמש במצב ארצי מיוחד ותהפוך אותה זכאית לדברים שהיום נמנעים ממנה.

כמה הצעת מחליטים כזו תעזור לבית שמש בשעה שהבניה המואצת נמשכת ובעיקר לציבור חרדי בלבד, איש כמובן לא רוצה לא לנסות לפחות לקבל כספים מהממשלה ולמנוע קריסה טוטלית של העיר. רק ימים יגידו,

נושאים: הליכוד, בית שמש, עליזה בלוך, הצעת מחליטים
סגן ראש העיר עם יור הסיעה
סגן ראש העיר עם יור הסיעה
סגן ראש העיר עם יור הסיעה
סגן ראש העיר עם יור הסיעה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: