בלוך מעמידה את הצהרות חבריה לקואליציה במבחן נוכחות במליאה

יבואו, משמע מסכימים ומכבדים, לא יבואו' תבין מה שהיא רוצה הקש ששבר את גב הגמל, אצל שתי מפלגות, הבית היהודי ודגל התורה במבחן המציאות

nkhtvישיבת מליאה
nkhtvישיבת מליאה

עליזה בלוך ראש העיר בוחנת את הצהרות חבריה לספסל הקואליציה, באם יתייצבו לשלב במירוץ הארוך או לאו. סיעת הליכוד, הבית היהודי, ודגל התורה הביעו אי אמון בראש העיר ובדרכה הפוליטת, כל אחד מטעמיו שלו.

בלוך החליטה לזמן ישיבה ביום חמישי הקרוב, אחר שביטלה את כל ישיבות ההנהלה המתוכננות ואת ישיבת מליאת התקציב שיועדה לסוף החודש. הישיבה מוגדרת כישיבה מן המניין מס' 9 כשעל סדר היום, סעיף אחד בלבד, הצגת ההסכם הקואליציוני מול ש"ס והאצלת סמכויות לחברי הסיעה. בכוונת מכוון לא הוסיפה שום סעיף לסדר היום, כאומרת, זה מבחן ההצהרות שלכם אם אתם רציניים בהם או שאולי מילות סרק הם.

סיעת הבית היהודי זעמה מאוד על צירוף ש"ס ובמיוחד על הפקדת ראשות המועצה הדתית בידיה. נוכחות הסיעה תיחשב כהסכמה למעשה בלוך, ותהפוך את ההסכם ללגיטימי מבחינתה. האם הסיעה תתייצב כאיש אחד למליאה שאלנו את עו"ד רינה הולנדר ראש הבית היהודי. תשובה טרם קיבלנו.

סיעת הליכוד כועסת על עניין אחר, והביעה אי אמון קשה בהתנהלותה של בלוך. לתנועה כתנועה אין בעיה מול ש"ס, סיפור נווה שמיר רחוק מפיתרון, ושום דבר היום לא שונה מאתמול שלשום. הביקורת הקשה שהטיחו חברי סיעת הליכוד לא יכולה להישאר רק במילים, ומכאן יש ציפיה מחברי הליכוד לעשות מעשה. גם כאן שיגרנו שאילתא לסגן ראש העיר ומ"מ באם יש לסיעה כוונה להיעדר. נציין כי קיים הבדל בין שיטרית לבין הולנדר. באם הראשון ייעדר מהמליאה ללא כל הסבר מניח את הדעת, יכולה בלוך להרחיק לכת ולהביא לפיטוריו, שכן הוא מונה על פי סעיף שונה מהסעיף שנבחרה גב' הולנדר.

ומה עם דגל התורה?

סיעת דגל התורה התבטאה על כך שלקחו ממנה ונתנו לאחרים, מבלי להזכיר שמות. נוכחותם, תתפרש כהסכמה עם או כהשלמה עם מה שעשתה עליזה בלוך.

ציפייה דרוכה למליאה לא הרבה בשל תוכנה, כי זו יכולה הייתה להסתפק במסיבת עיתונאים אפילו בלי כיבוד, ורק להביא את זה כסעיף במליאה בכל מליאה שתתקיים בקרוב.

בלוך נוקטת בצעד זה לבחון את כוונות חבריה עד כמה ירחיקו לכת, שכן היא ביטלה כבר את ישיבות ההנהלה הקרובות וכן את מליאת התקציב שנועדה להתקיים בסוף חודש דצמבר.

עד רגע העלאת הידיעה לא קיבלנו כל התייחסות מצד הסיעות

נושאים: מליאה, עליזה בלוך, הליכוד, הבית היהודי
nkhtvישיבת מליאה
nkhtvישיבת מליאה
nkhtvישיבת מליאה
nkhtvישיבת מליאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בלוך מעמידה את הצהרות חבריה לקואליציה במבחן נוכחות במליאה
הלימונינכתבה ביום חמישי, 19 בדצמבר 2019, 14:02

כנראה שהמבחן לא הצליח,בסוף לא הגיעו...

בלוך מעמידה את הצהרות חבריה לקואליציה במבחן נוכחות במליאה
מהומה על לא מאומהנכתבה ביום שלישי, 17 בדצמבר 2019, 15:49

לבית היהודי ממילא לא היה סיכוי לקבל את יו"ר המועצה הדתית, המועצה הדתית בוחרת יו"ר ולא ראש העיר. ובמועצה אמורים להיות מחצית מינויים של שר הפנים (כשיהיה שר פנים קבוע) שככל הנראה יהיה מש"ס, במחצית השניה יהיו חברים חרדיים מסיעות הקואליציה. ולכן הם צריכים לשמוח בסגן שקיבלו בתמורה. כנ"ל לגבי דגל תורה לא היה להם סיכוי לקבל את הסגן של הבית היהודי מאותה סיבה. גם הליכוד והסיפור של נווה שמיר, כולם מבינים שראש העיר רוצה כמוהם שיהיה לחילוניים, והמציאות היא שטופחת על הפנים. כנראה שכל המהומה היא רק מקצה שיפורים לקבל עוד כמה גו'בים ועוד קצת כספים למקורבים.

בלוך מעמידה את הצהרות חבריה לקואליציה במבחן נוכחות במליאה
ההסתדרותנכתבה ביום שלישי, 17 בדצמבר 2019, 13:21

בשיטת ההסתדרות לא צריך להעדר רק לחטוף מחלה מסתורית מדי מספר ימים,כשמשחקים בבוץ הכלים כשרים...

בלוך מעמידה את הצהרות חבריה לקואליציה במבחן נוכחות במליאה
חרדי ישראלינכתבה ביום שלישי, 17 בדצמבר 2019, 13:12

עליזה בלוך לא מתאימה לכהן כראש עיריית בית שמש! היא לא עומדת במילתה וגם לא מכירה את צרכי העיר ותושביה