בלוך במבצע הכנת וגיבוש עוד נסיעה לארה"ב אחרי החגים

את בלוך ילווה צבי ווליצקי, חבר המועצה דובר אנגלית שפת אם, ועוזרתה סתיו סעד. הפרטים טרם נסגרו והיעד גיוס פילנתרופים והמשך הפצת שמה של העיר ברבים

הגב' בלוך במפגש משמאל צבי ווליצקי
הגב' בלוך במפגש משמאל צבי ווליצקי

עסוקים בהכנות לחג, גם. ויש מי שמתכנן את הנסיעה הבאה לחו"ל, סתיו סעד העוזרת האישית של עליזה בלוך (ומלווה שלה למסע) מצויה בימים אלה בגיבוש ותכנון הנסיעה הקרובה לחו"ל של ראש העיר ומלווה הקבוע חבר מועצת העיר צבי ווליצקי (ליכוד) עם כל הפרטים. "כשתהיה התכנית סגורה , נפרסם לציבור". מבטיחה סעד.

זהו מסעם השלישי של הצמד בלוך ווליצקי לחו"ל, וגם הפעם היעד הוא הפצת שמה של העיר בקרב פילנתרופים ובעלי עמדה במטרה לגייסם לטובת פרויקטים בבית שמש, מה שלא הושג בשני המסעות הקודמים.

המסע ועלויותיו ממומן מקופת העירייה ומדובר בהוצאה 'זניחה' לעומת ההוצאות הרבות על מסעות יחסי ציבור שמנהלת העירייה.

עדיין אין התכנית קבועה וסדורה, ועל כך בדיוק טורחת סתיו סעד, מה שכן כבר ברור שהמסע יהיה בסוף אוקטובר תחילת נובמבר. האם זה אומר שהשניים ייעדרו ביום הבחירות בארץ? סמכו על בלוך שלא תרצה לפספס את החגיגה הזו בשיאה.

בדוברות העירייה במענה לשאלת חדשות קרן אור מאשרים את הכוונה לנסוע לארה"ב, כאשר המטרה היא "גיוס כספים. הביקור הוא בוושינגטון הבירה וניו יורק שם יתקיימו פגישות. ווליצקי מצטרף מתוקף תפקידו כממונה קשרי חוץ וכשותף עם ניסיון בתחום. הוא גם מדוברי האנגלית שפת אם הבודדים שבין חברי המועצה, שזה יתרון משמעותי בשטח. יוצאים אחרי החגים." נציין כי יש עוד דוברי אנגלית ברמת שפת אם, רינה הולנדר, סגנית ראש העיר. להולנדר לא הוצע ולא נשאלה ברצון להצטרף למשלחת כזו.

על הנסיעה האחרונה מסר צבי ווליצקי דוח במליאת מועצת העיר בחודש מאי האחרון: "היו לנו פגישות מוצלחות יותר ומוצלחות פחות" הודה ווליצקי בפני חברי מועצת העיר. בין היתר דיווח ווליצקי על התייצבותם בניו ג'רזי במפגש עולים במסגרת 'נפש בנפש'. לשם הגיעו השניים לא מוכנים ולא מצויידים. השנים ביקרו בשיקגו, בניו יורק ובוושינגטון גם תוך מאמץ לאתר רצון לשותפות ברית ערים תאומות. כספים? לא גויסו ולא הובאו, מפגשים עם אנשים היו גם היו. באחד המפגשים ביקשו לגייס כספים להשלמת פרוייקט בניית מבנה חינוך (אולפנת נוגה בנווה שמיר).

נושאים: חול, עליזה בלוך, צבי ווליצקי, רינה הולנדר, בית שמש
הגב' בלוך במפגש משמאל צבי ווליצקי
הגב' בלוך במפגש משמאל צבי ווליצקי
הגב' בלוך במפגש משמאל צבי ווליצקי
הגב' בלוך במפגש משמאל צבי ווליצקי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: