ישיבת מליאה שלא מן המניין ביום רביעי על מרפסת נעימי

על סדר היום אישור תברים, סעיף דחוי מישיבה קודמת והשלמת מינוי ועדות.

חדר המליאה
חדר המליאה

ישיבה מועצת העיר שלא מן המניין תתקיים השבוע, באמצע החודש, ושוב באוויר הפתוח במרפסת על גג קניון נעימי. וואלה מקום מתאים לחתונות...

הישיבה האחרונה התקיימה בסוף יולי, על המרפסת גם, וממנה נעדרו בכירי העירייה שהוכנסו לבידוד. הפעם, התקווה שכולם יהיו נוכחים. נבחרי העיר ייפרדו מסנ"צ רונן גורש שסיים תפקידו כבר לפני מספר שבועות, בהמשך יאושרו התב"רים שלא אושרו במליאה הקודמת. הפעם התקווה היא שעד כינוס המליאה תתכנס וועדת הכספים לאשר את רשימת התברים ובכללם סעיף בעייתי במחלוקת בין בלוך ליו, ר וועדת הכספים.

בלוך ביקרה בישיבה הקודמת את עיכוב אישור התברים: "אני רואה כמאוד בעייתית את העובדה שחברי קואליציה, שתפקידם לקדם את העיר עסוקים בלעכב תהליכים עירוניים. אבל, אני משוכנעת שנתגבר גם על מהמורה זו.

הולנדר הגיבה על דבריה של בלוך: ההתנגדות היא לא מנהלתית אלא מהותית". האם המחלוקת שגרמה לעיכוב נפתרה? האם נמצא המקום לשכן בו את משרדי הרווחה החסרים? האם תצקיים בלוןך הבטחתה להולנדר לפתוח סניף רווחה ברמת בית שמש? נחכה למליאה.

גם מינוי וועדות על סדר היום, האם הכוונה לוועדת ביקורת? ייתכן. מסמך הזימון אינו מבשר על מילוי המשימה הזו. נציין כי העירייה מתנהלת בניגוד לפקודת העיריות ללא וועדת ביקורת מאז הצטרפות סיעת שס להנהלת העירייה. יש מחשבה להציע את תפקד יו"ר ועדת הביקורת ליגאל חדד, מס' 2 בסיעת ש"ס, אלא שזה ממש לא מעוניין. איתו בצוות וועדת הביקורת ביקשה בלוך למנות את אסצ'לו מולה

נושאים: בית שמש, עירייה, תברים, עליזה בלוך
חדר המליאה
חדר המליאה
חדר המליאה
חדר המליאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: