בלב פארק שעשועים: זהירות מתקן אסור בשימוש

בפארק ירמות, פנינת השעשועים של ילדי העיר, נמצאו שלטי אזהרה על מספר מתקנים. מי תלה אותם? אולי העירייה תערוך במקום סיור מטעמה ו'תחדש' אחריותה על אחזקת המתקן?

מתקן אסור בשימוש
מתקן אסור בשימוש

מתקנים יפים ומשעשעים מאוד מצויים בפארק העירוני בנחל ירמות. הפארק הזה המצוי בתנופה, מושך אליו מאות ילדים ומבוגרים מידי יום, בימי חופש הוא אפילו גדוש מעל יכולתו.

מדובר באחת הפנינות היפות ביותר הקיימות בלב השכונות החרדיות, עובד ניקיון צמוד אליו ומקפיד על נקיונו. אמנם מידי פעם עולות תלונות על הופעת כלבים בפארק , בעיה שכנראה לא תיעלם מעירנו. הלמרות ההוראות על איסור הכנסת כלבים לפארק עדיין יש מי שמסתובב בלב הפארק בין זאטוטים עם כלב קשור אמנם אבל עם כלב.

בלב הפארק אמרנו יש מתקנים לא מעטים. הופתענו למצוא שאת הבדיקה האחרונה לתקינותם נעשתה רק באמצע השנה שעברה. מה קורה עכשיו. על שניים או שלושה מתקנים, ולא סרקנו את כל המתקנים, מצאנו את הכיתוב הבא: זהירות מתקן אסור בשימוש. ההשקעה וההדבקה גזלו זמן יקר למדביק. ניסינו להבין ולשאול, הבוגרים בסביבה לא ידעו להסביר. כל מה שאמרו: "אנחנו קוראים ונזהרים". ואכן המתקן הזה לא עלה אף ילד.

ואם המתקן הזה מסוכן, מדוע אינו מתוחם? מדוע גם שאר המתקנים עליה מצאנו שלטים כאלה אינם מתוחמים?

ובהתייחס לשלטים, אפילו השלט על כניסה בעת קורונה נראה כזה מיותר.

אולי העירייה תערוך במקום סיור מטעמה ו'תחדש' אחריותה על אחזקת המתקן?

ואתם ההורים אם אתם מלווים את ילדכם במתקנים, עקבו אחר השלטים האלה בחשש. אל תבטחו עד שהעירייה תיקח אחריות ותבדוק תקינות המתקן.

נושאים: פארק ירמות, מתקני שעשועים, עיריית בית שמש.
מתקן אסור בשימוש
מתקן אסור בשימוש
מתקן אסור בשימוש
מתקן אסור בשימוש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: