בית שמש עם 15.94% מחוסנים, בין כפר קאסם לכעביה טבאש חג'ארה

מה קורה לתושבי בית שמש שלא הולכים להתחסן? האם לא מאמינים בחיסון? האם יודעים כאן משהו שלא ידוע בישובים אחרים בהםפ מעל 50% מהאוכלוסיה כבר התחסנה.

קטי שיטרית מתחסנת
קטי שיטרית מתחסנת

מבט לעבר רשימת הערים בהם התחסנו תושבים רבים מוכיח כי גם הניקוד שלהם ברמזור נמוך יחסית והם או צהובות או על דרגת הביניים בדרך לכתום. כבר הבאנו נתונים על ישובים לא מעטים בהם התחלואה יורדת ככל שרמת החיסונים גוברת. אז מה קרה מאז אותו פרסום?

לא השתנה דבר, בית שמש עדיין בתחתית, עדכון אחרון ממשרד הבריאות, הבוקר יום שני, בבית שמש רק החלפנו את השכנים שלנו, כפר קאסם עם 16% בית שמש 15.94% ואז מופיע הישוב כעביה טבאש חג'ארה 15.75% מסך התושבים חוסנו. הלואי עלינו ציון הרמזור של שני הישובים האלה, כפר קאסם עם 6.7 בית שמש עם 8.8 וכעביה טבאש חג'ארה עם 7.7 ברמזור.

וכן, יש חדשות טובות, ציון הרמזור ירד מתחת – ועכשיו עומד על 8.8. חכו שיגיעו תוצאות הבדיקות בחלוף כמה ימים מההלוויה הגדולה שנערכה אתמול בהר המנוחות.

אז מתי בית שמש תערוך מבצע חיסונים מקיף?

שאלנו וביקשנו לקבל תמונת מצב עובדי ההוראה, הרי אלה יהיו הראשונים לעמוד שוב מול הילדים כאשר מסגרות החינוך ייפתחו. שאלנו בהנהגת ההורים, שאלנו בדוברות העירייה, אין מענה.

ומה מצב התחלואה אצלנו? ובכן לפי הנתונים המתפרסמים הבוקר סך החולים הפעילים מתקרב לאלפיים, אחרי שהיינו כבר מעל 2500, היום המספר המדויק הוא 2023 חולים מאומתים. 19% מהבדיקות הן חיוביות, עדיין הרבה. והציון ברמזור 8.8.

נושאים: קורונה, חיסון לחיים, קטי שיטרית
קטי שיטרית מתחסנת
קטי שיטרית מתחסנת
קטי שיטרית מתחסנת
קטי שיטרית מתחסנת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: