אתמול חוסנו במנה ראשונה רק 119 איש

די במפתיע, באופן חריג יש גם בני 16-19 שחוסנו, וגם בקבוצת הגיל 20-29 יש מחוסנים, לא מדובר בבודדים אלא בכמויות, בקבוצה האחרונה חוסנו 993. היום מתחיל חיסון המורים. וגם שיא במניין החולים הפעילים בעיר.

מבצע חיסונים בכללית
מבצע חיסונים בכללית

ישראל מחזיקה במקום הראשון במספר המחוסנים שלה, בבית שמש נכון לאתמול חוסנו 9741 איש, כולל בקבוצת הגיל הנמוכה ביותר לחיסון, גיל 16-19. מספר הצעירים שקיבלו חיסון עומד על 289 . קבוצת הגיל הבאה קבוצת הגיל 20-29 גם זכו לקבל כאן בבית שמש חיסון ומספרם עומד לפי נתוני התחסנות של משרד הבריאות על 993 .

זה נכון לאתמול, בהשוואה ליום ראשון בשבוע, יש ירידה בכמות החיסונים שהוענקו כאן בעיר, שלשום, קרי ביום ראשון ה-10.1.21 התחסנו בבית שמש 9622 איש, מה שאומר שאתמול בירידה הכללית בכמות החיסונים הושפעה גם בית שמש. שאתמול הוענקו בסה"כ 119 חיסונים במנה ראשונה. מספר זה נובע מכמות החיסונים הנמוכה שניתה אתמול יחסית בכל ישראל ועמד על 21,611 חיסונים (מנה ראשונה).

ומה מצב הקורונה אצלנו? שוב טיפסנו למרומי טבלת החולים, ואנחנו היום לפני תל אביב, פתח תקוה, חיפה, אשדוד, נתניה, ישובים בסדר גודל הרבה יותר מבית שמש.

מניין החולים הפעילים הבוקר עומד על 2265 חולים, שיעורם מכלל הבדיקות החיוביות מטפס גם הוא ועומד על 17%. בית שמש שכחה כבר מזמן את היותה עיר ירוקה ומתנהגת בזלזול או לפחות תוך אי הקפדה על כללי הקורונה המחמירים.

היום מתחיל חיסון צוותי ההוראה במוסדות החינוך. לצורך קבלת החיסון קופות החולים יחלו לזמן את צוותי ההוראה על פי רשימות שהועברו אליהן. רק לאחר קבלת הזימון ניתן להגיע לקבלת החיסון.

נושאים: משרד הבריאות, בית שמש, קורונה, חיסונים
מבצע חיסונים בכללית
מבצע חיסונים בכללית
מבצע חיסונים בכללית
מבצע חיסונים בכללית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: