איחוד גנץ וסער איחד גם את משפ' אזולאי

חילוקי דעות בבית מוביל תקווה חדשה הסתיימו עם האיחוד של שתי המפלגות גורמות המחלוקת, גנץ וגדעון ביחד ולנו טוב. אומר שמעון אזולאי יו"ר סניף תקווה חדשה בבית שמש. אגב אזולאי עצמו משמש כנציג הליכוד ברשימת המועצה הדתית החדשה

כחול לבן תקווה חדשה
כחול לבן תקווה חדשה

האיחוד בין כחול לבן ובין תקווה חדשה עדיין לא מציג את הציפייה הגדולה להגדלת הכוח. כחול לבן ותקווה חדשה, מציגים נכון לעכשין בסקרים יציבות בין 10-12 מנדטים, כלומר האיחוד אפילו פחות מהמציאות היום.

מה בבית שמש?

בית שמש נתנה בבחירות האחרונות לתקווה חדשה יותר קולות- 890 קול לעומת 756 קול שקיבל ה כחול לבן בראשות גנץ. באיחודם אם 1+1 יתנו 2 הרי שכחול לבן- תקווה חדשה יעקפו את ליברמן ואת לפיד.

את הסניף של תקווה חדשה ניהל מר שמעון אזולאי (נהג אגד בעבר, והיום פנסיונר חבר מועצה דתית מטעם הליכוד ומועמדה גם לקדנציה הבאה) והוא ימשיך להיות פעיל במסגרת האיחוד. מצד כחול לבן כך נמסר לו הנציגה הרשמית היא הגב' טליה אשכנזי.

אומר אזולאי: "אנחנו נערכים גם לבחירות הקרובות, נקווה שהאיחוד יתבטא טוב בתוצאה שנשיג. האיחוד הזה גרם לשמחה בלב משפחתנו שהייתה חלוקה בין הרצון לתמוך בבני גנץ ובין הזדהות עם גדעון סער. עכשיו שניהם ביחד אז הוקל לנו".

נושאים: תקווה חדשה, כחול לבן, בית שמש
כחול לבן תקווה חדשה
כחול לבן תקווה חדשה
כחול לבן תקווה חדשה
כחול לבן תקווה חדשה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: