תודה לחולוניה שיכולה ללמד את בלוך מה החשיבות של ניסיון

וגם: בלוך שהחלה את מערכת הבחירות שלה בונה על הצעירים ועוד יותר בונה על השכחה הטבעית שלנו. יש לה בעיה קטנה, רוב הצעירים מהמגזר שלנו עוזבים את בית שמש או שהם מהציבור החרדי שיקשיבו להוראת הרבנים

צילום דף הפייסבוק של בלוך
צילום דף הפייסבוק של בלוך
"כשהתחלתי את התפקיד היה חשוב לי לקדם את עולם הצעירים מתוך הבנה שזה העתיד של העיר" כתבה בלוך בפייסבוק והציגה את התמונה שלמעלה. כשהתחלת את התפקיד לא ידעת כלל למה את נכנסת, לא ידעת כלום על שלטון מוניציפאלי והיית צריכה ללמוד את הבסיס שבבסיס. אין טעם להיכנס לכל מילה בפוסט הנ"ל, כי אם תנתחו אותו לפי מילים תמצאו ריקנות מביישת. אין טעם להיכנס איך ולמה נבחר הצוות, הבת של, הבן של, התלמידה והמקורבת מאי שם.

"צוות מנוסה לא היה עושה את הטעויות שאתה מנית בכתבת על קיום ועידת הצעירים." אומרת לי אישיות בכירה בעיריית בית שמש. ומי שרוצה לדעת מה כתבתי בעניין זה יואיל ויקרא למעלה. כן לגמרי, ממש כך. לניסיון יש תכלית, יש השפעה על הצלחת ארגון ואירוע.

אתמול בערב זכתה קבוצת הפועל חולון בכדורסל באליפות המדינה בענף הכדורסל. הקבוצה שדורגה במקום הרביעי בליגה הסדירה ניצחה את המדורגת במקום השלישי. ככה זה בספורט, ככה זה בשיטה בה נקבעת אליפות המדינה, לא זו שבמירוץ המרתון של 30 משחקים תופסת את הדירוג הגבוה.

כוכב אחד כיכב בהישג הזה של חולוניה, גיא פניני. בן 38, בשעה שחבריו כבר תלו נעלים או לכל היותר עדיין משחקים להנאתם באיזו ליגה משנית, הוא עדיין מוביל ומנהיג את חבריו הצעירים. גם שחקנים מצטיינים כמו מגי, רונלד, מנקו, ג'ונסון, קייזר ואחרים מקשיבים לעצות החכמות שמחלק חברם למגרש.

וחזרה מהכדורסל המרתק שהציגו לפנינו 8 הגדולות בליגה, כן אני עוקב אחר הכדורסל ובמיוחד אחרי הגדולים באמת במשחק הזה, שגאי פניני נמנה עליהם, ומנסה לקחת משם לתכלית הקיום שלנו כאן בעיר.

בלוך הציגה בתמונת פייסבוק חבורת צעירים שהובילו את ועידת הצעירים. גאווה לה. גאווה לעיר שצעירים עולים למגרש לעשות משהו חדש. חלקם היו תלמידים שלה, חלקם לא הכירו את בית שמש ולא ראו את העיר בתפרחתה, שוכנעה בלוך שהם הכי טובים. יכול להיות.

אני מערער על קביעתה. הם באמת לא הכי טובים. אם אחת מתחילה בתפקיד מסויים, ולא משלימה אותו, ואינה אפילו מוציאה דוח מינימלי על תפקידה, זה כישלון!!! זה כשל לא של הצעירה זה של בלוך. בלוך מוציאה אותה מלשכתה, מביאה אחרת במקומה, ללא מכרז, ואת אותה צעירה משבצת בתפקיד חדש -מומצא. זה כשל!!! זה מנהל לא תקין!!!

וזו רק דוגמית מהמנהל הלא תקין. בן של, בת של, עם כל הכבוד גם אם הם מוכשרים יש בכך טעם לפגם למי שחרטה על דגלה מינהל תקין.

בחזרה לכדורסל, תארו לכם שאפסנאי היה עולה למגרש, מתחיל לשחק, קולע כמה סלים, לבסוף מתברר שנגמר לו, שזה היה מזל, שזה היה רק בפוקס. מה היה עושה המאמן? היה מחזירו לאחורי הקלעים לרכז את הבגדים ולחפש את בקבוקי השתייה הריקים או הביתה.

אצל בלוך, לא!! צעיר זה כריזמה. גם אם נכשל וגם לא מילא תפקידו כראוי, היא תמשיך לתת אשראי ולהפקיד בידיו תפקיד, עוד תפקיד שלא יצא ממנו דבר!!!

ועוד משהו, בועידת הצעירים עמדו אחד על אחד, ד"ר אבישי בן חיים מול ד"ר עליזה בלוך. מי שהגדיר את האישה הזו כאכזבת השנה, בא להכיר מקרוב את ההגמוניה ואת ישראל השניה. אחרי הדברים, אחרי המילים, אחרי כל הצלופן בו עטפה בלוך את המציאות, לבסוף לבסוף, אנחנו עם מה נשארים? עם אשכול 2, עם עיר ענייה, עם עיר באיכות חיים ירודה, עם עיר בהשקעה לנפש הכי נמוכה בישראל. עם עיר לא תשתיות ובעיקר עם עיר ללא מינהל תקין.

וחזרה לצוות המנוסה, עם כל הכבוד לצוות שחלק מזמנו מצוי עוד בלימוד סודות החיים והשלמות תעודות, הצוות הזה לא יביא לה קדנציה שניה. כי כישלונות כמו שהיה השבוע בארגון ועידת הצעירים בה הושקעו כספים לא מעטים- אגב כמה ומאיזה סעיף תקציבי לא ברור- צריך להדליק נורה אדומה. יכולה לסמוך עליהם שידביקו לך מודעות ברחוב, שיכריזו בקול כמה את גדולה, שיקשקשו בפייסבוק כמה מוכשרת, מעשייך והתוצאות שלהם יהדהדו לציבור. בסופו של יום בעמדה מול ארגז הבחירות, עומדים בלי לייפטופ, בלי תמונות ובלי קרקורי ביצים, עומדים וזוכרים את החיים עצמם. באיזה מצב קיבלת את בית שמש לידייך, ובאיזה מצב את מעבירה לבא/ה בתור.

ולסיום, בלוך בונה מערכת בחירות על צעירים. יש לה בעיה והיא הודתה בכך (כנראה קראה זאת כאן), רוב האוכלוסיה בעיר צעירה. רובה חרדית שנאמנת לדעת הרבנים, האוכלוסיה הצעירה האחרת, פשוט עוזבת את העיר. נתונים מומלץ לה לראות במרשם האוכלוסין.

נושאים: ועידת הצעירים, בית שמש, עליזה בלוך, מנהל לא תקין, בחירות
צילום דף הפייסבוק של בלוך
צילום דף הפייסבוק של בלוך
צילום דף הפייסבוק של בלוך
צילום דף הפייסבוק של בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: