למה בבית שמש אין מזרקה אחת לתפארת מדינת היהודים?

למה בבית שמש אין מזרקה אחת לתפארת מדינת היהודים? למה? כי קשה לתחזק? כי לא יודעים לתחזק? כי לא רוצים לתכנן? הציניות שבי אומרת שאין מי שיתכנן, מי יאזור 'אומץ' לעשות לנו טוב להרטיב מעט את הרוח. הארכיון מזכיר לי שאני טועה

האגם בפארק ירמות
האגם בפארק ירמות

מתגלצ'ים. עיריית בית שמש מביאה לכם את המים, פארק המים של בית שמש, מישהו יודע איפה המים של בית שמש? האם הכוונה למאגרי החמצון של מכון הביוב העירוני (המט"ש) או אולי לזרימה בנחל שורק, נחל המנקז מי שפכים מירושלים והסביבה. או אולי ל'אגם' בפארק ירמות?

אז הנה התשובה: "בואו ליהנות מחוויית קיץ רטובה ומדליקה עם מתנפחי המים הגדולים במזרח התיכון,...". כבר לא המים בבית שמש, מים על מתנפחים... נו די ברצינות, מתנפחי המים זה נוסח ממודעה שמתפרסמת. לא שנחנו מתנגדים להביא מתנפחים לעיר, פשוט, הציניות מהרצון להטיב איתנו עם מים. 'מתנפחי המים הגדולים במזרח התיכון', אולי קצת מגזימים אבל בהחלט רצויים המתנפחים האלה כאן בעיר גם אם הם מובאים ממקום אחר אלינו לשימוש זמני.

קיץ חם, אין מי שאינו מחפש מים כדי להירטב, לצלול, לשחות, לשחק, להשתעשע. כל אם, כל אב, כל סב, כל סבתא ובעיקר כל ילד מחפש להתענג במים זכים ונקיים.

כל עיר המכבדת עצמה ובה זורם נחל או יובל או אפילו תעלת מים, ממציאה לעצמה אגם, אגמון, בריכת מים לשכשוך, או אפילו מזרקה. פארק טדי בירושלים, גן הפעמון בירושלים, אגם ירוחם, פארק המים בדימונה, האגם במעלות. אם אין אגם יש מזרקות מים. נתניה, אשקלון, אשדוד, ראשון לציון, חולון, ואפילו ספסופה מתהדרת במזרקות מים בכניסה אליה. ערי תיירות עם ים, לא מתבטלים בפני החשק הנפשי לראות מים קרובים בשדרות וברחובות. למה בבית שמש אין מזרקה אחת לתפארת מדינת היהודים? למה? כי קשה לתחזק? כי לא יודעים לתחזק? כי לא רוצים לתכנן? הציניות שבי אומרת שאין מי שיתכנן, יאזור אומץ לעשות לנו טוב להרטיב מעט את הרוח.

הארכיון שלי מזכיר לי שאני טועה. הנה ראו את התמונה דלעיל, תכננו, יש תכניות. יש אפילו אנשים החיים בתוכנו והיו שותפים לאותן תכניות. אפילו 'שלולית' מים טבעית קימת. ביום קיץ חם עמדו החברים המכובדים והצטלמו על רקע אותה שלולית שיכולה הייתה להיות מקור מים טבעי. עכשיו משלימים את פיתוח אותו נוף טבעי, מה עושים, הרבה אקרשטיין, הרבה מאוד. כמה סככות מצלות. מתקנים משחקים. כל זה לא שווה בלי מקור מים להשתעשע בו לטפים ולקטנטנים וגם לכמה אדיוטים שקופצים ראש בבריכה של 20 ס"מ.

בונים בתים, בונים מתחמי תעשיה, רוכשים יבילים, בעודף, בכסף הקטן שנשאר, בדמי הטיפ שמקבלים מתווכי היבילים אפשר לבנות כאן נקודות הרטבה המוניים בכל רחבי העיר. ואז גם אם יביאו מתנפחים או שלג באמצע הקיץ, הציניות לפחות תיעלם מאיתנו. ובא לציון גואל...

קראו והגיבו. אגב אם נהניתם וגם אם לא, המליצו לחבריכם להיכנס לאפליקציה ולאתר ולהישאר מעודכנים במטב החדשות על בית שמש.

נושאים: בית שמש, מזרקות, בריכות מים
האגם בפארק ירמות
האגם בפארק ירמות
האגם בפארק ירמות
האגם בפארק ירמות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: