עיר נקייה וכשרה - וזה באחריותנו!

להצהרה הנ"ל אחראים סגן ראש העיר הממונה על שפע הרב חנוך דרגנר ומנהל התפעול דודו ג'מו, ועם זאת צריכים לזכור, יקפיד הציבור העיר תהיה נקיה לא תשמרו שום אחריות לא תעמוד במבחן...

סיור בשטח
סיור בשטח

מנהל תפעול בהובלת סגן ראש העיר והממונה חנוך דרנגר וראש מנהל דודו ג'מו מובלים את הערכות העיר לקראת פסח.
במנהל תפעול גיבשו תכנית עבודה בה מחולקת העיר בית שמש לאזורים שונים ולכל אזור תחת ניהול של בכירי אגף שפ"ע ומנהל תפעול בו לוקחים אחריות על יישום המבצעים השונים המתקיימים בעיר לקראת חג הפסח.
אחד מהמבצעים המרכזיים בעיר הוא מבצע ביעור חמץ. לטובת הציבור חשוב להדגיש כי את כמויות החמץ שנותרו בבית, שאינן חלק מבדיקת החמץ, ניתן להוציא עד ליום ראשון הקרוב בחצות.
חשוב להדגיש, וזה באחריות כולנו, רק כך נבטיח שהחמץ יצא מהעיר עוד בטרם כניסת החג.
מנהל תפעול קורא לציבור להימנע מהצפת מכלי החמץ הפרוסים בעיר בכמויות חמץ שאינן מתוך בדיקת החמץ. רק כך נוכל לאפשר לכולנו, כל תושבי העיר, לאפשר ביעור חמץ לכל התושבים, ובה בעת להמשיך לשמור על העיר בית שמש נקייה.
סגן ראש העיר וממונה תפעול חנוך דרנגר :"אני מבקש להודות ולחזק את כל עובדי מנהל תפעול. בזמן שכולנו עמלים על ניקיון הבית שלנו לפסח הם עמלים שעות רבות בימים ובשעות הליל על נקיונה של העיר. אני מבקש לפנות מעומק הלב לכל תושבי העיר בואו נקח יחד אחריות על "בל יראה ובל ימצא". אנא הקדימו להוציא את כמויות החמץ עד ליום ראשון בחצות הלילה. כך נספיק לפנות את החמץ מהעיר וכולנו נוכל לעבר את החמץ בחביות הפרוסות ברחבי העיר. בואו נשמור על העיר נקייה. אני מבקש להודות גם לעמיתי המשנה לראש העיר הרב שלמה ברילנט שסייע בידי בימים שקדמו לחג. חג כשר ושמח לכל תושבי העיר ולכל בית ישראל"
ראש מנהל תפעול דודו ג'מו:" עובדי מנהל תפעול השקיעו מאמצים אדירים כדי שהעיר תהיה נקייה לקראת החג. נשמור עליה נקייה. אני מצטרף לקריאתו של סגן ראש העיר הרב דרינגר על כך שנקדים להוציא חמץ לפינוי מהעיר ואת חביות ביעור החמץ נשאיר רק לחמץ מבדיקת החמץ. מבקש לאחל חג כשר שמח לכל עובדי מנהל תפעול ולכל תושבי העיר"
ראש העיר שמואל גרינברג סיכם והדגיש: "עובדי מנהל תפעול עובדים מאד קשה כדי שנקבל עיר נקייה וכשרה לפסח. אני מבקש לחזק אותם ולהודות להם על כך בזכותם ייהנו רבים מתושבי העיר והבאים בשעריה מחג כשר ושמח. אני מידה לחבריי הרב דרנגר והרב ברילנט וראש מנהל תפעול דודו ג'מו על הובלת ההכנה של פסח בעיר"

נושאים: חנוך דרגנר, דודו גמו, בית שמש, היערכות לפסח
סיור בשטח
סיור בשטח
סיור בשטח
סיור בשטח
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: