תפילת אחדות ועידוד בכיכרה של עיר

בכיכר נעימי, מול בית העירייה יתרכזו המוני בית ישראל לתפילה ולרחמים על הפצועים לרפואה שלמה, לעידוד בני המשפחות האבלות, ולזיכוך נשמת הרוגים אשר נספו באסור מרון. חייבים להגיע.

דגלים בחצי התורן
דגלים בחצי התורן

הצער הכבד שירד על בית שמש מאז ליל ל"ג בעומר בולט כמעט בכל שעל בעיר. יש מי שמתרים, ויש מי שבעצמו תורם, יש מי שמתפלל ויש מי שנזעק לסייע בכל מאודו כדי לצמצם את הכאב.

עיריית בית שמש הוכיחה יעילות הפעם, כאשר בכל פרמטר בו היא נמדדת מוכיחה עצמה. אגף הרווחה מלווה את המשפחות, יש צוות ייעודי לכל משפחה. וזה אינו עניין פשוט, שבע משפחות ברחבי העיר עם יתומים רבים שנזקקים לכל תמיכה וסיוע.

אברהם קאפ יו"ר ארגון עזרת אחים מוציא הודעה , תושבי בית שמש היקרים, לא עת לנחם כשמותו מוטל לפניו. ובפרט באסון כה קשה. בבחינת אין בית אשר אין בו מת, אך אנו בניו של הקב'ה ואבא רוצה רק בטובת בניו גם כאשר אין אנו רואים זאת. תפקידנו, בשעה קשה זו, להתחזק באמונה, לדעת שזו היא גזרה שאין לנו רשות לערער אחריה, להתחזק באחדות לחזק אחד את השני. ולהתפלל לה' שישלח לנו את משיח צדקנו במהרה.

טאטע שמע ה' צעקתנו, והקרבנות יהיו אלו השליחים להביא את הגאולה השלמה במהרה"

דגלי עיריית בית שמש הורדו לחצי התורן והיום תיערך ברחבת העירייה, כיכר נעימי, תפילה לעילוי נשמת ההרוגים ולרפואת נפגעי אסון מירון במעמד ראש העיר וחברי המועצה. בתכנית: קטעי תפילה, קריאה ושירה. האירוע יתקיים בשעה 17:30 האירוע מותאם לכלל הציבור. על אלה אני בוכיה עיני יורדה מים... הציבור נקרא להשתתף בתפילה, תפילת המונים נענית. המעמד יחזק ראשית את החולים והפצועים, וכמובן את משפחות ההרוגים בשעתם הקשה.

העירייה הציבה גם שולחן להדלקת נרות זיכרון להרוגים באסון והזמינה תושבים להגיע להדליק נר זיכרון.

במערכת החינוך יש מוסדות שפתחו את היום בשיחות בנושא, ויש כאלה שהסתפקו בתפילה לרפואת החולים וקריאת פרק תהילים.

נושאים: אסון מרון, בית שמש, אגף הרווחה
דגלים בחצי התורן
דגלים בחצי התורן
דגלים בחצי התורן
דגלים בחצי התורן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: