עותרים נגד – ההצרחה תזיק כלכלית למי שייענה להצעה

הזוכים החרדים בנווה שמיר עותרים ומבקשים מבית המשפט להורות לאלתר לעיריית בית שמש להפסיק את מסע השכנוע להצרחה

בית שמש
בית שמש

לאחר שבשבועות האחרונים מופעלים לחצים כבירים על ידי גורמים בעירייה על זוכי מחיר למשתכן מהמגזר החרדי שזכו בשכונת רמה ה' בעיר להעתיק את זכייתם לרמה ד' על ידי מסע שקרי ורווי לחצים על הזוכים תוך כדי התעלמות מוחלטת מהעובדה שרוב מוחלט של הזוכים הם מהמגזר החרדי

הזוכים ברמה ה נווה שמיר החליטו לעתור נגד משרד השיכון, לבית המשפט. לטענת העותרים העירייה מוליכה שולל את הזוכים בהבטחות שווא על כדאיות המהלך לוותר על זכייתם בנווה שמיר. לדברי העותרים מסתירה העירייה מהם עובדות לגבי תאריכי גמר הבניה ואו לחילופין התחלתם. העותרים טוענים כי ברמה ה- נווה שמיר, הקבלנים זכו במכרז על הקרקע לפני כמה שנים, חלק מהקבלנים כבר מרימים בנינים, אחרים לעומתם אוחזים עמוק בשלבי החפירה והדיפון וחלק אוחזים לקראת סוף קבלת אישורי בנייה

"ואילו בשכונה ד' שלב 3 ושלב 4 שכעת ממליצים הגורמים החילונים בעירייה שלשם נעביר זכייתנו - הקבלנים רק לפני כמה חודשים זכו במקום והם יקבלו את הקרקעות רק בשנת 2021 – עוד לפני קבלת אישורי הבנייה..

אתמול שיגר עו"ד נתן רוזנבלט ממודיעין עילית מכתב התראה למשרד השיכון לחזור בו מרעיון ההצרחה. ,אם לא יבוטל הרעיון נעתור לבית המשפט מיד אחרי חג הכיפורים, הרעיון הוא רעיון אנטישמי במהותו ולפי הניסיון שלנו בעתירות מסוג זה בגץ ידחה ולא ייתן יד לרעיון ההצרחה".

במכתב מצורף שפרסמו התושבים הזוכים מבהירים כי בחשבון פשוט העירייה מסתירה מהזוכים שההצרחה תזיק להם בפן הכלכלי ותגרום להם לעוד עיכוב למימוש הזכייה בין שלוש לארבע שנים שעלות השכירות לבד 3 שנים הללו הוא למעלה ממאה שלושים אלף שקל !!! ועל כך עותרים הזוכים לבית המשפט ומבקשים מבית המשפט להורות לאלתר לעיריית בית שמש להפסיק את מסע השקר הנבזי על גבי הזוכים שזכו כחוק וכדין ברמה ה' עוד אומרים הזוכים שמשיחות שהם ניהלו עם חברי מועצת העיר מהסיעות החרדיות נמסר להם שברוך השם ש הציבור לא טיפש וממש לא קנה את השקרים שניסו למכור לו וגם אם יש אחד או שנים שלא הבינו את משמעות העניין ונפלו בפח עדיין יש להם הזדמנות אחרונה לבטל את העברה עד י''א בתשרי.

בעירייה טרם התקבלה העתירה, וכאשר זו תגיע מן הסתם שיגיבו עליה גם בבית המשפט וגם בזירה הציבורית.

נושאים: בית שמש, נווה שמיר, הזוכים החרדים
בית שמש
בית שמש
בית שמש
בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עותרים נגד – ההצרחה תזיק כלכלית למי שייענה להצעה
גולש אנונימינכתבה ביום חמישי, 10 באוקטובר 2019, 11:24

חבל שגנדי כבר לא איתנו. במקום להציע את הטרנספר לערבים, היה מציע להם הצרחה.....