קורונה, תמונת מצב: בית שמש עיר מסוכנת

הנתונים כפי שהם מוצגים מחייבים להכריז על שלוש שכונות כשכונות אדומות תוך הטלת סגר, וסגר זה סגר. השכונות הן מנוחה ונחלה עם 10.50% שכונתי. רמה א עם 7.68% שכונתי. רמה ג עם 7.18% שכונתי. כל החלטה אחרת היא החלטה נגועה בפוליטיקה

נתונים מעודכנים
נתונים מעודכנים

האם בית שמש עיר אדומה? למה ראש העיר ומנכל"ה מקדישים כל כך הרבה מאמץ לשכנע את משרד הבריאות כי הנתונים הנקבעים על ידם אינם מדויקים? ומדוע רק היום נזכרו בעירייה לתקן את הרושם המוטעה כביכול על ידם?

היום הוציא יועץ התקשורת של בלוך הודעה, "ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך ומנכ"ל העירייה איתמר ברטוב נמצאים בשיח אינטנסיבי במשך כל הימים האחרונים עם אנשי מערכת הבריאות, מנכ"ל המשרד פרופ' חזי לוי וסמנכ"ל המשרד מר איתמר גרוטו, ועם צוות מגן ישראל בראשות הפרופ' רוני גמזו ושאר הגורמים הרלוונטיים.

הוצגו בפניהם הנתונים המראים כי 300 חולים נגרעו מרשימת החולים, לאחר עבודה ומעקב צמוד של החמ"ל העירוני שעוקב ומוודא כל העת את מצב ההתפשטות בעיר ומעודכן על בסיס שעתי." רק ניסוח לא נכון. מי יודע.

בכל מקרה הנתונים שבידינו הם נתונים חמורים בהרבה מאלו אשר במשרד הבריאות. אם אלה הנתונים שגם בידי משרד הבריאות, אסור היה לפרופ' גמזו להכריז על הותרת בית שמש מחוץ להגדרת הערים האדומות.

בבית שמש נדבקו בסה"כ 7491 חולים, מתוכם יש 7 נפטרים, 10 מאושפזים בבית חולים, 1281 חולים פעילים, 204 מהם במלוניות, 1041 חולים בביתם.

בבית שמש כ-135 אלף תושבים, אחוז התחלואה בעיר עומד על 5.59%, נתון אין ספק חמור ביותר. יותר מפתח תקוה שם יש מאומתים 5583, יותר מבאר שבע שם יש 5583 יותר מנתניה שם שיש 6761 חולים מאומתים. ולבית שמש יש יותר חולים פעילים משלושת הערים האלה.

95 חולים פעילים לכל אלף נפש, יותר מתל אביב, יותר מאשדוד, וכן משלושת הערים האלה.

ושימו לב לגילאים. 185 חולים פעילים בגיל 0-9, 263 חולים פעילים בגילאים של 10-19. ביחד 448 חולים פעילים. תארו לכם ביום שני כאשר ייפתחו מוסדות החינוך, מה עלול להיות?

אחריות, (ראש העיר מבקשת לחנך לאחריות) הי לדעת לקרוא את הנתונים ולנטל שיקולים פוליטיים מקבלת הכרעות.

בית שמש עיר מסוכנת מאוד!!! יכולים משרד הבריאות בתיאום עם העירייה לצבוע אותה באיזה צבע שהם מבקשים או חולמים, בעיר מסוכנת מאוד וכל האחריות רק עליהם, על עליזה בלוך ואיתמר ברטוב ועל משרד הבריאות.

הנתונים כפי שהם מוצגים מחייבים להכריז על שלוש שכונות כשכונות אדומות תוך הטלת סגר, וסגר זה סגר. השכונות הן מנוחה ונחלה עם 10.50% שכונתי. רמה א עם 7.68% שכונתי. רמה ג עם 7.18% שכונתי.

אחריהם חפציבה עם 4.89% שכונתי

בית שמש הותיקה עם 4.5% שכונתי.

מי שנזהר רק ירוויח.

נושאים: קורונה, בית שמש, עליזה בלוך, משרד הבריאות
נתונים מעודכנים
נתונים מעודכנים
נתונים מעודכנים
נתונים מעודכנים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: