אתגרי התחבורה בעיר בפגישה יזומה עם שרת התחבורה

במפגש נכח גם סגנה ח"כ מקלב מדגל התורה. על סדר היום בפגישה אתגרי המחר של העיר המתנפחת מעבר לכל מימד רצוי והגיוני. אגב במפגש נכחו גם גזבר העירייה ומהנדסת העיר

ראשי הליכוד עם מירי רגב ועם עליזה בלוך
ראשי הליכוד עם מירי רגב ועם עליזה בלוך

ביום בו פורסם שם הזוכה שיפעיל את התחבורה הציבורית בעיר בשנים הקרובות (לפחות 6 שנים עם אפשרות להארכה) נפגשו עליזה בלוך, משה שיטרית ושלום אדרי עם צמרת משרד התחבורה.

איך נולדה הפגישה? תא"ל (מיל) ח"כ מירי רגב שרת התחבורה שבה באחרונה לכותרות מאז פרשת סטייק ברקו- אסייג. ואין כמוה לעשות נפשות ברגעי משבר. מה עוד, שעם בית שמש יש לה רומן לא קצר, היא כאן בכל הזדמנות, ועושה למען העיר מכל תפקיד בו היא נמצאת. חשוב לה לשדר עסקים כרגיל, ומכאן הפגישה עם צמרת הליכוד בעיר. ולא איכפת לה היה שגם עליזה בלוך תהיה בפגישה כדי לתת תוכן לפגישה. אגב, בפגישה נכח ח"כ מקלב מדגל התורה, וניתן היה לקחת לפגישה גם נציג דגל בקואלציה ואז היה הטכס מושלם יותר.

הנה הודעת הדוברות שיצאה בעקבות הביקור, קראו ותהנו.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך נועדה היום לפגישת עבודה עם שרת התחבורה ח"כ מירי רגב ועם סגן השרה הרב אורי מקלב, יחד עם סגן ומ"מ רה"ע משה שטרית ויו"ר סיעת הליכוד שלום אדרי. בפגישה נדונו אתגרי התחבורה בבית שמש ושלל נושאים העומדים על הפרק.

ברקע הפגישה היום הודיע משרד התחבורה כי חברת נתיב אקספרס וחברת תנופה זכו במכרז להפעלת התחבורה הציבורית באזור בית שמש. חברת נתיב אקספרס תפעיל את הקווים העירוניים ובקווים לכיוון המרכז (ב"ב, ת"א, ק. גת. פ"ת). חברת תנופה תפעיל את הקווים בבינעירוני לירושלים.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך בירכה על כך ואמרה כי תמונת הרחבת ההיצע בתחבורה הציבורית בעיר הוא תחילת המענה לצורך הקיים בעיר. "אין לי ספק שהחברות החדשות יקיימו שיח עם העירייה ועם התושבים כדי לייצר כניסה חלקה וכדי שתושבי העיר יחושו את שיפור בשירות באופן מיידי", אמרה.

בפגישה עם שרת התחבורה ח"כ רגב סוכם כי הנהלת המשרד תעקוב באופן שוטף אחר כניסת הזכיינים החדשים לעיר וכי תוך חודש יגיע מנכ"ל משרד התחבורה לעיר על מנת לקיים דיון על הפערים שנותרו בקווי השירות בעיר, ברקע אכלוס השכונות החדשות ובמידת הצורך יפורסם מכרז נוסף שישלים את הצרכים הנוספים.

כחלק מהמכרז שכבר יצא לדרך, 50 אוטובוסים חשמליים חדשים יכנסו לעיר בית שמש וייפרסו בעיר הוותיקה ובשכונות החדשות, כמו כן יותקנו גם סככות בתחנות ושילוט חכם בכל שכונות העיר. בנוסף, סוכם כי משרד התחבורה יחד עם צוות העירייה ישקוד על מציאת פתרונות לחניונים נוספים לאוטובוסים, מה שיאפשר תוספת אוטובוסים לעיר והקלה מיידית על העומס הקיים.

עוד סוכם, כי משרד התחבורה באמצעות נתיבי ישראל יבחן לבקשת העירייה את החלפת ארבעת הכיכרות בכביש 10 ברמזורים חדשים על מנת לפתור את בעיית עומסי התנועה במקום. כמו כן, סוכם על האצת נושא נתיבי התחבורה הציבורית בעיר שנמצאים בשלב התכנון, בסיומם יתקצב משרד התחבורה את ביצועם ובכך יינתן מענה נוסף לעומסי התנועה בעיר.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך הודתה לשרת התחבורה על ההתגייסות לטובת בית שמש וביקשה לקחת את העיר כפיילוט לפתרונות חכמים בכל נושאי התחבורה. "באנו לכאן כדי לקדם את סוגיות התחבורה בבית שמש. השרה התגייסה לעזור לבית שמש בקידום התחבורה הציבורית וגם בקידום התשתיות, אמרה ד"ר בלוך.

"בית שמש מתפתחת והופכת להיות עיר גדולה. התחבורה הציבורית מאד חשובה לעיר ואני מודה לשרה רגב שרואה בבית שמש את עיר העתיד ומסייעת לנו באתגרים שעל סדר היום. סוגיית התחבורה הציבורית בעיר עומדת בראש סדר העדיפויות של כולנו בעיריית בית שמש, אני מודה לכל השותפים שלנו ובראשן השרה רגב, יחד נמשיך להביא בשורות למען תושבי העיר".

סגן ומ"מ רה"ע משה שטרית: "יחד עם שותפי לסיעה יו"ר הליכוד שלום אדרי, ועם ראש העיר עליזה בלוך הצגנו בפני השרה את הקשיים הגדולים איתם אנו מתמודדים: תחבורה ציבורית שאינה מסוגלת לתת מענה לעיר בסדר גודל שלנו, מסופי התחבורה, היעדר מחלף בכניסה לצומת ביג, בניית הגשר המתוכנן המחבר את שני צדי תל בית שמש ועוד. השרה הנחתה את הגורמים המקצועיים לפעול לגישור הפער הגדול שנוצר בעיר ואנו תקווה להראות ביצועים בהמשך ובהקדם. אני מודה לשרה על הכנסת האורחים והרצון הכן לעזור ולסייע".

נושאים: מירי רגב, עליזה בלוך, משרד התחבורה, בית שמש, חכ מקלב
ראשי הליכוד עם מירי רגב ועם עליזה בלוך
ראשי הליכוד עם מירי רגב ועם עליזה בלוך
ראשי הליכוד עם מירי רגב ועם עליזה בלוך
ראשי הליכוד עם מירי רגב ועם עליזה בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: