החסידים מקופחים.... הצחקתם את העולם

חברי אגודת ישראל ממשיכים לשחק אותה נפגעים ומקופחים כשלמעשה הם קוראים נואשות לחזור לקואליציה, כמעט מתחננים. הפעם גייסו את סגן השר לשעבר פרוש לתמוך בהם. מי שרוצה לעשות, לא חייב להיות בתפקיד או בשכר כדי לעשות. נראה אתכם מתגייסים ללא תמורה. ויש ממי ללמוד...

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
גוזרים סרט
גוזרים סרט

אתר חדשות מקומיות מביא הבוקר ידיעה: "עשרות קהילות חסידות חסידיות בבית שמש השתתפו הערב בכנס אחדות נגד התנהלותה של ראש העיר עליזה בלוך. בהשתתפות ח״כ מאיר פרוש.". כותרת הידיעה.

בהמשך הידיעה יודע הכתב המסור של האתר לחדד את הדברים שנאמרו מפי נציגי הציבור, גולדברג, וייסמן ופרנקל אנשי אגודת ישראל. הרב פרוש, ח"כ, קורא לישעיהו אענרייך: " להצטרף לרוב אגודת ישראל וחלילה לא לשדר לראש העיר שכביכול יהיה בסדר וזה יסתדר, זה לא יסתדר רק אם כל הגוש יהיה ביחד״

החסידויות בעיר טוענים, מתוך הידיעה כאילו קופחו בשנים האחרונות בידי עליזה בלוך. קטונתי להגן על עליזה בלוך, הנני אולי אחד מהמבקרים הקשים ביותר לשלטונה, אבל בואו נברר מעט את המציאות.

האם באמת החרדים מקופחים? היכן קופחו? בבניה הבלתי נגמרת שהייתה ויש כאן, במימון האין סופי למוסדות החינוך, ברכישת מנדים לבתי כנסת, ברכישת מנדים למוסדות חינוך, בבניה המסיבית של מוסדות חינוך, הרי רק עתה עמד נציגכם וגזר סרט בכביש מחבר בין השכונות. מה הבלבול הזה? נגמרו המילים לתאר את מה שקיבלתם...

אז מותר להמשיך לשחק אותה נפגעים מעצם הוצאתכם לפנסיה מוקדמת, אני יכול רק לומר, חבל שזה לא נעשה מזמן כי אז טענותיכם יכולות היו להיות אמיתיות, ואולי מצבה של העיר היה שונה במעט.

צאו וראו מה אתם מדברים במליאות האחרונות, על התקציבים, על היעדר ההנחות, על צווי הארנונה, על התב"רים השונים, איך הצבעתם ומה קיבלתם? ראו את הרשימות בבקשה, והשיבו לעצמכם ולמדו את ח"כ פורוש את האמת. אתם, גולדברג, וייסמן, פרנקל, מחוייבים לאמת, לפני הפוליטיקה. אני טועה? תקנו אותי.

״חבל שיש פוליטיקה על חשבון הילדים, גם אם יש מחלוקות פוליטיות, יש דברים שהם קונצנזוס, לא פוגעים בילדים בשביל פוליטיקה, ומה שכואב שהפוגעים הם חלק מסלתא ומשמנה של העיר. זה דוגמית ממה שקורה כאן בעיר, ועל זה נזעקנו בכינוס החירום כעת". אומר גולדברג. וואלאק, לא אתה אישרת תברים לבנייה כמעט אין סופית של מוסדות חינוך? תעבור על רשימת התברים, סעיף אחר סעיף ותראה כמה כסף יצא מקופת המדינה, וגם מקופת העירייה על בניית מוסדות החינוך. הציבור כאן בולע ואוכל כל מה שאתם מבשלים ללא ניד עפעף, והיום אתה מרגיש שאתה מקופח?

ואם אתה מקופח רק אחרי שעברת חודשיים כאופוזיציה, אני מתאר לעצמי מה היית אומר למצביעיך לו לא קיבלת שקל לבניית מוסדות או לרכישת מנדים או על הוצאות משפטיות מיותרות שהעירייה שילמה מכיסה להגן עליך בבית משפט.

גולדברג הוצאת 10 עמודים בעיתון המבשר לספר לכל מדינת ישראל כמה עליזה בלוך נתנה לך לבנות בעיר לחרדים. תעביר העתק לפרוש. תעביר העתר לפרנקל, לוייסמן. שגם הם יקראו.

מי היה מאשר לך להקים מבנה ב-15 מיליון ₪ עבור בית הנדסה בשעה שיש תכניות להקמת בית עירייה? ואישרו לך!!! וזה עבר בשתיקה.

גולדברג היקר, בעצמך הודית לעליזה בלוך על הסכמתה לתת לך חופש פעולה, חופש עשייה, זכות עבודה לעשות ככל העולה על רוחך כאן בעיר. פעם אמר לי חבר עירייה בכיר כך: "מה שאתה בנית בשנתיים לא בנה משה מונטג בשתי קדנציות". להוכיח דבריו, סע סביב בשכונות רמת אברהם, רמה ד, רמה ג' וגם נווה שמיר שבחלקה נמכרו דירות לחרדים.

עבור לפרוטוקול העירייה מחודש ינואר 21 ותקרא או תקשיב לדבריך מאותם מליאה: " מדובר על כמות משמעותית ונכבדה של כיתות וזה המקום לומר תודה.". על מה תודה? כמות משמעותית, כמות כיתות שאינה אולי משביעה את הארי אבל היא פותרת בעיות של שנים. וכל זה עבר בשתיקה. של חבריך, של חברי מועצת העיר הציוניים, של תושבי העיר שהבינו וגילו הבנה לצרכים של עיר הילודה הכי גבוה בארץ.

הנה מה שאומר עמיתך למפלגה: "זה המקום לפרגן לראש העיר ד"ר עליזה בלוך ולשר יואב גלנט לסגן השר פרוש ולשר ליצמן על המאמצים והסיוע שהניב כיתות בהיקף נרחב מאוד ועל כך מגיעה לכולם התודה." את זה אומר היום מבוקר נוסף במעשיך האחרונים- שמו בישראל ישעיהו אענרייך.

אז למה נאמין לדבריך מתמול שלשום או לדבריכם היום.

אנו מבינים שיש לך מאבק היום מול בלוך, תילחם, תתנהל קרב, תעשה מלחמה, התשה, מה שאתה רוצה. אמור אמת!!! אל תסלף עובדות ומציאות.

ויש כרים נרחבים לתקוף את בלוך, למשל איך הסכימה לתת את אגף החינוך הישן לעוד ישיבה בעיר הותיקה? וזה עבר בהכנעה. איך נתנו לחבר מועצה להיות יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה בניגוד לחוות דעת היועץ המשפטי לממשלה. איך עד היום לא התחילה הקמת בית העירייה? ועוד... ולא חסר לכתוב כאן נקודות עימות אפשריות. נעצור כאן.

אני רואה את הידיעה הזו למעלה שפרסם עמיתי, יותר כקריאה נואשה שלכם לחזור לקואליציה. קשה לכם בלי מנעמי השלטון, קשה לכם בלי להיות בעלי הבית, קשה לכם לא להיות מעורבים בעשייה או בבנייה של העיר.

מה הבעיה? הרימו טלפון לבלוך ובקשו להיכנס לקואליציה מחדש. אגב, לא ראיתי מצדה שום מעשה קיצוני נגדכם זולת נטילת סמכויות. נבחר שרוצה לעשות למען שולחיו, לא משנה מיקומו בקואליציה או באופוזיציה. אדרבא הציעו, תכננו, גייסו משאבים, והציעו רעיונות . אז נבין באמת היכן טמון הקוץ שדקר לכם את הגאווה. רוצים לעשות למען חסידיכם? בואו לקואליציה ללא תמורה, וללא תפקיד מוגדר. תצרו הזדמנויות לשולחכים, ותבורכו. יש לכם ממי ללמוד, שאלו את שלום אדרי שיושב שעות בעירייה מתכנן ופורה ועושה ללא כל תמורה פעוטה.

נושאים: חכ פרוש, גולדברג, קואליציה, אגודת ישראל, בית שמש
גוזרים סרט
גוזרים סרט
גוזרים סרט
גוזרים סרט
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
החסידים מקופחים.... הצחקתם את העולם
תושב העיר
(5 / 5)

נכתבה ביום רביעי, 25 באוגוסט 2021, 10:53

כל האמת בפנים של גולדברג ושות' לא מבין עדיין איך הליכוד יחד איתו.