הגיע הזמן לנער את השטיח, להוציא את האבק, להתחיל לעבוד

בתום שנתיים, אחרי שלמדה מעט מנבכי השלטון המקומי, לא מבינה בלוך שהמגרש הזה גדול עליה. מי שצריך לרכז אותה בתוך המגרש זה נבחרי המועצה שגם הם אובדי עצות איך לאכול את הסיטואציה, מבקרים, אבל לא מספיק. מגיע לתושבים הרבה יותר

ראש העיר וחבריהי פרץ ומאלי
ראש העיר וחבריהי פרץ ומאלי

החדשות מבית היצור של קרן אור היו צריכות להרעיד את אמות הסיפים כאן בעיר. היעדר תקציב לשנת 2021, פרסום דוח מבוקר רוח לשנת 2019, תכנית בניית ברמת ד5 בשעה שתושבים עדיין מתלוננים השכם והערב על אי קבלת זכויותיהם. עיר אדומה, הקורונה משתוללת, חולים מתרבים, ו-17 נפטרים, גני ילדים סגורים, כיתות מושבתות, וכל זה לא מביא אפילו חבר מועצה אחד להשמיע קול, קול גדול, לא בחדרי חדרים, לא בשושו, לא בואטסאפ אנונימי, אלא בקול, בלוך תעשי משהו!!! אף אחד מהם לא מעז לפתוח את הפה ולצאת נגד עליזה בלוך ושיטת הניהול שלה. לפתוח את הפה, זה לא ביקורת כאן, בישיבות הנהלה, ביקורת זה לערב גורמים חיצוניים להעניק לתושבים מה שמגיע להם. יש כל כך הרבה גורמים, אחד מהם הוא עמותת שומרי הסף שעתרה בעניין מינוי יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה בניגוד לחוק. יש עוד גופים שישמחו לטפל במחדליה של בלוך, טובתה אינה טובתם. הם רואים את התושב ולא את ניסיונה של בלוך לרכב על גבינו לשיפור הדימויה עצמי וקבלת תעודות.

ולא אפרוש כאן לפניכם שוב את מחדליה הבלתי נגמרים של בלוך, האישה, הזו תוך שנתיים התגלתה במלוא מערומיה, חסרת כל כישרון ויכולת לנהל עיר בסדר גודל כמו בית שמש, בודאי לא עיר מורכבת עם טונה בעיות.

אזלת היד הניהולית של העיר היו צריכים להרעיד את הארץ. אבל כאן איש כמנהגו נוהג. יש 21 חברי מועצת עיר, אשמה אחת גדולה היא עליזה בלוך, והסובבים אותה, כולל ראש מטה לחמה יוחנן מאלי שמנהל את הלשכה וקובע אפילו איזה מסמך יצא לציבור ואיזה לא.

מכל חבר מועצה באופן פרטי אני מקבל תלונות מידי יום, מידי שעה. אני מקשיב, רושם. קולט. מקבל ואפילו מבין, כל האצבעות מופנות לראש, היא לא מבינה, אינה יודעת, אינה מסוגלת, אינה רוצה, יש לה עדיפות אחרת. הם רק חלק מהתשובות שאני מקבל מאותם נבחרים.

מה זה 'לא רוצה'? העיר שלה? באמת מי נתן לה את הזכות הזו לעמוד בראש המערכת, אם לא אנחנו, אם לא אתם. בית שמש לא רשומה בטאבו על שמה, היא בסה"כ בתפקיד מנהלת משמרת. העובדים עושים את העבודה, מנהל המשמרת דואג שלא יקפוץ השלטר ושהמים יזרום בחדרי השירותים. יש לכם אותה אחריות כמו לבלוך, העיר לא שלה ולא של יוחנן מאלי שאינו בכלל תושב העיר. אנחנו גרים כאן, ואתם מחוייבים לתת לנו את השירות הזה. מי שאינו יכול, מי שאינו רוצה להתעמת איתה שיפרוש, יפנה מקום. יש בתור כאלה ולא מעטים אנשים שמוכנים להיאבק עבור מה שמגיע לכולנו.

קחו למשל תכנית בניית תכנן ובנה של משרד השיכון. עוד 1026 יח"ד. למי? למה? בעיקר למה? מי צריך עוד בניה כשאין פיתרון אפילו לאלה שנבנו ועדיין לא שווקו, ויש כאלה אלפי יח"ד. למשרד השיכון או לליצמן או לפינס או לכל אחד מהם, חשוב שיירשם עוד פרוייקט על שמם. לנו, זה בדמנו! לנו- זה איכות חיים, איכות שירות. בית שמש מדורגת במקום הכי נמוך בדירוג הסוציו אקונומי , האם זה לא משכנע אתכם להתחיל לחשוב אחרת. האם לא כדאי לעצור את הבניה? האם לא צריך לפתור את הבעיות הרבות המצטופפות, מעלות אבק על מדפים במשרדים השונים עד שיבוא מושיע.

קחו יוזמה, דרשו כינוס מליאות שלא מן המנין, ותתחילו לחפור לה להתחיל לעבוד, יש לה צוות כעומק הים, שתפעיל אותו. שאותם כוכבים שהובאו לכאן מכל רחבי הארץ יתחילו לעבוד, לא מסוגלים? הביתה!!!

מילים, הרבה מילים, תמונות, דוברות והרבה כסף מושקעים באנשים שיסלחו לי מקומם אולי ברשות הטבע והגנים, לא כאן, לא בבית שמש. שלא יתגלחו על זקנינו!!

הגיע הזמן לנער את השטיח, להוציא את האבק, להתחיל לעבוד בקיצור. עבודה זה פתרון כל המצוקות הקיימות בעיר, עבודה זה לא עוד תמונת יחסי ציבור על דופן משאית אשפה, עבודה זה גם לדעת לעצור לרגע ולחשוב מה טוב ומה חשוב לעיר ולתושביה הגרים בה ולא לאלה שבאים לעבוד כאן כדי לקבל משכורת.

סוף דבר, בלוך נכשלה, מי שיכול לעצור אותה בהמשך הידרדרותה לתהום, זה רק אתם, נבחרי העם במועצת העיר. אם לא לכך אתם מכוונים, תשקלו צעדיכם.

נושאים: עליזה בלוך, יוחנן מאלי, בית שמש, מועצת העיר
ראש העיר וחבריהי פרץ ומאלי
ראש העיר וחבריהי פרץ ומאלי
ראש העיר וחבריהי פרץ ומאלי
ראש העיר וחבריהי פרץ ומאלי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הגיע הזמן לנער את השטיח, להוציא את האבק, להתחיל לעבוד
יואבנכתבה ביום שלישי, 05 בינואר 2021, 04:00

איך יפעלו נגדה? כל מי שמרים ראש נענש מייד. הקיפה את עצמה בקונסליארי ובטוחה שהיא שליחת האלוהים.