הבחירים בורחים, בלוך חייבת לבדוק את עצמה ואת שיטת עבודתה

בחיריה של עליזה בלוך לא קונים את השמוצי ולא את הנוצי שלה, בסופו של דבר מי שהגיע לכאן מתכוון לעבוד. לא כולם מוכנים לעבוד ברוח בלוך 24/7.

בלוך אין סיבה לצחוק
בלוך אין סיבה לצחוק

עליזה בלוך צריכה להיות מודאגת היום, לא מתוצאות הבחירות, לא מהקורונה ולא מכך שאפילו מחשבה על חגיגות השבעים לבית שמש היא והעירייה שבראשותה לא נערכת ולא מתארגנת, אלא מדבר אחד, בכירי העירייה או בחירי העירייה שהיא הביאה בורחים כל עוד נשמתם בהם.

יתרצו ויסבירו איך שהם רוצים, היא בלוך תשבח ותודה להם בכל צורה שהיא חפצה ויודעת, התוצאה בסוף בחיריה בורחים ממנה. בחיריה לא קונים את השמוצי ולא את הנוצי שלה, בסופו של דבר מי שהגיע לכאן מתכוון לעבוד. לעבוד פירושו להעמיד לרשותו תנאים אידיאליים לכך, ביניהם, מה לעשות צריך להתחשב בשעות עבודה נורמליות הגיוניות סבירות. לא כולם מוכנים לעבוד ברוח בלוך 24/7, לא כולם מוותרים על הבית ועל תענוגות החיים, כדי להיות כאן בקרבתה ולשרת אותה.

לכן מה הפלא שבחיריה קמים, נפרדים יפה, בלי רעש ובלי חרמות, בלי קללות ובלי חיכוכים, פשוט קמים והולכים.

עד לאן זה יגיע? נדמה לי שכל עוד שזה לא הגיע ליוחנן מאלי ראש המטה שלה, היא לא תפנים ולא תבין את גודל העוול המשווע שהיא נוהגת בבחיריה.

תראו, מנכ"לית כמו מירה מינס עליה שיבחה את ההלל עם ברכה, ציפתה וקיוותה שהיא תנהל לה את העיר ביד רמה, ולפחות לפי הידוע לנו זו השאירה אחריה עקבות מבורכות שאם מחליפה ילך בעקבותיה בריחתה מכאן ממש לא תזיק.

הבעיה היא לא בעקבות, הבעיה היא אחרת, ואת זה למדתי מעליזה בלוך, התדמית שהמציאות הזו יוצרת. כאשר אחד עוזב, לא נורא. אפשר להצדיק ואפילו להבין. כאשר שניים אתה מתחיל לחשוב, רגע, מה הסיבה. וכאשר הסיבה הנשמעת מהראשון, השני, השלישי, הרביעי היא אותה סיבה. מישהו אחר צריך לחשוב. האם הוא יחשוב שהבעיה היא אחרת ולא כל הנימוקים שמעלים הבחירים במכתבי הודעתם לפרישה. ומעל הכל, התדמית השלילית של חילופים בשעה שהרכבת דוהרת, וואו. אין מילים לתאר לאיזה שפל זה מוריד את בית שמש... מה שאומר שלא הכי טובים יבואו לעבוד עוד כאן, אלא המשנים של המשנים...

ומי צריך לחשוב ולפתור את הבעיה הזו? לעניות דעתי, רק עליזה בלוך חייבת לבדוק, לבדוק את עצמה. אף אחד לא יכול לעשות זאת, לא כותב שורות אלה שהיה מתנדב לסייע בידה לחשוב, ולא כל אדם אחר. רק בלוך חייבת לבדוק את עצמה, את דרישותיה מבחיריה, את שיטת העבודה, שיטה שהוכיחה את עצמה כדרך עבודה לא אנושית, לא נכונה, ובודאי לא כזו שנותנת חשק לעבוד ובמלוא הקיטור.

התהדרה בפני בלוך, על כך שאורות הניאון במשרדיה דולקים עד השעות המאוחרות של הלילה, ולעיתים קרובות עד שעות הבוקר המוקדמות. אמרתי לה שאותי זה לא מרשים. להבדיל, באמת להבדיל, אמר ביבי מלך ישראל, שמה שהוא עושה בשעה אחת לא עשו כל השאר בחודשים. אז בלוך אינה ביבי, רחוקה מלהיות בנעליו, בלוך היא בלוך, בסה"כ מנהלת שמכרה לנו סיפורים על כישוריה ואנחנו באטימותנו לא בדקנו.

שנה וארבעה חודשים, התוצאות הן אחרות לגמרי. לא במקום שהיינו רוצים להיות. ואת זה לא עבדכם אומר, אלא שורת הבחירי שהגיעו לכאן על פי בקשתה או על פי המלצת המנטור שלה, כולם בורחים!!!

ומי שבורח אומר בפשטות, אני לא מוכן לעבוד איתה יותר.

אז מי ההולך הבא? באמת לא מעניין, אם זה סמנכ"ל כוח אדם, או אולי ראש המטה שלה, או אולי כל עובד בכיר אחר. המערכת מתמוטטת. שנה וארבעה חודשים, במקום להיות בו כאשר העגלה רצה וצריך רק למלא אותה בתבואה אנחנו נמצאים עדיין מחפשים את הגלגלים לעגלה. בלוך מחפשת את הקולסים של העגלה הקודמת לנסוע בעקבותיה...

בסיטואציה הקיימת, נבחרינו אפילו לא בוכים בקול על מר מצבה של העירייה, והאחריות לניהול העירייה, אני מזכיר, היא גם על כתפיהם. כאשר בלוך נכשלת, זה אומר שגם הם נכשלו. ובלוך נכשלה, אין ספק!!!

האם יתנו לעיר להתמוטט? היום עזב יוסי נגולה, עוד אחד מעמודי התווך עליהם נבנתה השתיתי הניהולית של העירייה. אם היה רק נגולה עוזב הייתי אומר לא אלמן ישראל. כאשר חמישה, שבעה בכירים עוזבים, אני מודאג מאוד!!!

וכדי שלא אמצא שוב תחת ביקורת כביכול על שגיאת כתיב, בחיריה- מלשון בחירה, הבחירים הם האנשים שנבחרו בידה של גב בלוך לנהל יחד איתה את העיר.

נושאים: עליזה בלוך, עיריית בית שמש
בלוך אין סיבה לצחוק
בלוך אין סיבה לצחוק
בלוך אין סיבה לצחוק
בלוך אין סיבה לצחוק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הבחירים בורחים, בלוך חייבת לבדוק את עצמה ואת שיטת עבודתה
אליהונכתבה ביום חמישי, 05 במרץ 2020, 03:29

מחפשים את הגלגלים לעגלה? יפה כתבת.... מעניין, האם זה קשור לעובדה שכל אלה שבאו והלכו אינם מתושבי העיר?