בית שמש עיר אדומה, איך נצא מזה? במקום בלוך אחת, הרבה אענרייכים יכולים

במציאות הזו בה בית שמש עיר אדומה כבר שבועות רבים חייבים לנסות דרך אחרת לצמצום התחלואה וקטיעת השרשרת, הטלת אחריות על שטח מוגבל לכל מנהיגי העיר. איך ומה הרעיון, כל הפרטים בכתבה הבאה.

אענרייך משמאל
אענרייך משמאל

עוד מעט, אולי שבוע כבר נרצה להיות כולנו מחוץ לסגר המדפרס הזה. הנתונים מעודדים, יש ירידה בתחלואה, עדיין לא מספיק, 4117 חולים ביום זה המון, אפילו 3000, אפילו אלפיים זה הרבה. עד שלא נרד אל מתחת לאלף עדיין המצב ימשיך להיות בלתי נסבל.

ואנחנו סובלים. כולנו סובלים.

ומה שמרגיז הפתרון בידיים שלנו, אצלנו. לא אצל הממשלה ולא אצל טראמפ בוושינגטון. הפיתרון תלוי בכל אחד ואחד בידי הפרט הבונה את הכלל.

מה אנחנו צריכים לעשות?

מצב התחלואה במישור המקומי בשחקים. מצטמצם, אבל עדיין, כאשר 17.9% מהבדיקות חיוביות, זה אומר הכל.

מה לא עשינו ולא ניסינו שאולי יעזור.

הנה הצעה, עוד הצעה לגב' בלוך, ראש העירייה.

בלוך נטלה בגל הראשון על כתפיה את ניהול המלחמה בנגיף. יש טענות לא מעטות ומבוססות על תפקודה. בגל השני כבר הבינה שעדיף לה לסגת מעט חורה. העמידה את המנכל בחזית. טוב? אולי. מה התוצאה? התוצאה שיש עליה דרמטית בתחלואה והשיטפון הארצי שוטף גם את בית שמש.

מה היא צריכה לעשות היום, כדי להביא גם את בית שמש לקראת אפשרות יציאה מהסגר?

הנה רעיון, אלי תאמצו, היא, לא רק היא תרוויח.

בידי בלוך מצויים הנתונים הבאים.

השכונות האדומות הנה הם לפניכם ולפי כמות החולים המאומתים בשכונה.

קריה חרדית- נחלה ומנוחה היא השכונה האדומה ביותר, 9.18% מתושביה היו או הם חולים מאומתים

רמה א 1850 חולים. 7.04% מהשכונה חולים.

רמה ג 876 חולים שהם 6.32% מתושבי השכונה.

ממזרח שמש 318 חולים בסה"כ 5.28% חולים מאומתים.

ואחריהם בסדר הבא, חפציבה, 4.42% חולים

בית שמש הוותיקה עם האוכלוסייה הכי גדולה 3.95% מהשכונה חולים עם 1414 חולים. (כמות האוכלוסייה הגדולה ביותר בחלוקה לשכונות)

ואחרונה רמה ב עם 3.56%.

אגב מישהו יכול להסביר? השכונה שהייתה בסגר בגל הראשון, והוכרזה כשכונה אדומה, רמת התחלואה כבר כמה ימים רצופים היא מתחת ל-4%!!!

ועכשיו מה עושים?

כן, אם בלוך תשכיל להטיל סמכות אחריות על כל שכונה בידי מפקד עליון שינהל בה את הקורונה. למשל את אענרייך, סגנה, מקבל שכר, עובד ציבור, אחריות על אחת השכונות- במקרה שלו שכונת מגוריו, נחלה ומנוחה. אדון אנרייך קח אחריות ותנהל את צמצום התחלואה בשכונה שלך. זו המשימה שלך לחודש הקרוב. מה תעשה? בידיך כל הסמכויות, בידיך כל הכלים, בידיך כל האחריות, העירייה וצוותה יעמדו לימינך ויהיו כלים בסל הפעילות שלך. אתה מכיר את השכונה טוב, אתה היית ראש רשות (עמנואל) אתה מנהל תאגיד מים בהצלחה כבירה, הנה הזדמנות שלך להוכיח יכולותיך המנהיגויות. ההישג כולו יהא שלך, הכישלון יהיה רק שלך. ועכשיו צא לעבודה בהצלחה.

כנ"ל רמה א- עוד רינה הולנדר סגניתה, בשכר, בעלת יכולת ניהולית וארגונית, בעלת בית במפלגה, תוכיח עצמה כבעלת הבית בשכונת מגוריה.

מינוי מפקד- פרוייקטור לכל שכונה יביא הישגים מקומיים שבסופו של דבר יצטברו להישג כללי אחד שיוריד את בית שמש מהצבע האדום הבוהק שלה לעיר כתומה, צהובה ואולי אפילו ירוקה.

בבית שמש הוותיקה שיתחלקו קברניטי מפלגתו של שלום אדרי, הוא עצמו, יחד עם הסגן משה שיטרית ושאר חבריו לסיעה ויתחילו לצמצם את התחלואה.

הצלחתם תהיה הצלחת העיר. למה לא לנסות ?

עד עכשיו ניסו ללכת באופן כולל וגורף ללכת על כל העיר במאמץ אחד , לא הצלחנו. בית שמש עיר אדומה והחשש הוא שנישאר שם עוד ימים רבים. צמצום השטחים והטלת אחריות גיזרה תשיג את המטרה החשובה של קטיעת השרשרת. בערים קטנות הצליחו להוריד תחלואה, סעו לירוחם ותלמדו מבחורה צעירה אך מוכשרת כטל אוחנה איך עושים זאת. סעו לרמת השרון ותלמדו איך מנהלים שם קטיעת שרשרת.

נושאים: בית שמש, עיר אדומה, חברי מועצת העיר, אענרייך, שיטרית
אענרייך משמאל
אענרייך משמאל
אענרייך משמאל
אענרייך משמאל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בית שמש עיר אדומה, איך נצא מזה? במקום בלוך אחת, הרבה אענרייכים יכולים
גולש אנונימינכתבה ביום שישי, 09 באוקטובר 2020, 05:41

אין כמו עליזה הן הקדום העיר והן בגישור בזרמים השונים . המגפה שבא לעולם אין איש מלבד הקב'ה שיסיר מעלנו את המגפה גדולים הפרופסורים חלוקים הגעתם בנושא הטיפול לכן אין להאשים את עליזה בטיפול כושל.לכן אנו תושבי העיר כל אחד לעצמו ישא באחריות ועירנו תעבור לעיר ירוקה.שבת שלום

בית שמש עיר אדומה, איך נצא מזה? במקום בלוך אחת, הרבה אענרייכים יכולים
גולש אנונימינכתבה ביום חמישי, 08 באוקטובר 2020, 22:59

הכבישים במצב מזעזע והבת אדם לא עושה בכיוון כלום...עליזה כושלת בתפקודה

בית שמש עיר אדומה, איך נצא מזה? במקום בלוך אחת, הרבה אענרייכים יכולים
צבענכתבה ביום חמישי, 08 באוקטובר 2020, 08:19

התושבים חייבים לקחת אחריות. אני תושב העיר ורואה אנשים שלא מקפידים להוראות. עליזה בלוך לא יכולה להיות בכל מקום. הזילזול חוגג- גם בסופרים וגם ברחובות