אירועי תרבות במעמד- תגידו אנחנו עוד בשנות המעברה?

יש צימאון לתרבות, אין צימאון לראות את פניהם המחייכות של הפוליטיקאים על הבימה לפני ההופעה שאנחנו משלמים עליה. הציבור בא ליהנות מאירוע תרבות לא בא לראות את זיו פניכם.

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
אירוע במעמד ....
אירוע במעמד ....

מערכת התרבות העירונית כבר תפסה נפח. יש לנו היכל תרבות הודות למפעל הפיס ומשרד השיכון, בונים קונסרבטוריון, לא חשוב שלוקח שלוש שנים לדבר על זה ועוד שלוש שנים להוציא הוראת ביצוע. יש לנו ספרHיה עירונית עם פעילות ותוכן מעניין, אפילו הרצאות להכיר את העולם מביאים לשם. יש לנו אולמי מופעים לא רעים בכלל, בית אשכול פיס עם תפוסה של 280 מקומות, אולם תרבות עם 380 מקומות (זינמן) ואם תרצו יש עוד אולמות להרצאות וגם למופעים קטנים יותר כמו במאירהוף או בפסגות השבע.

אז אחרי כל זה תסבירו לי איך לא התקדמנו בתחום הכי ברור מאליו. למה הצופה חייב להרגיש פוליטיקה לטעמי זולה על הבימות האלה. האם חייבים לשמוע את קולם של המברכים למיניהם במופעים? פעם זו עליזה בלוך, ופעם זה הסגן שלה משה שיטרית ופעם זו הסגנית הנשית והשלישית בהיררכיה הגב' רינה הולנדר.

פעם, בימי המעברה לא התקיים אירוע מבלי שראש המועצה היה עולה לדבר או לברך. מה שתרצו. כי הוא היה המממן ואנחנו היינו רק האורחים. היום ממש לא, אם יש גורם מממן זה מפעל הפיס. העירייה לא מוציאה שקל על התרבות החינמית ואין למיטב ידיעתי תרבות חינמית עוד.

יש צימאון לתרבות, אין צימאון לראות את פניהם המחייכות של הפוליטיקאים. כי הרי כשאני רואה את עליזה בלוך אני נזכר בכל פעלוליה ותעלוליה. כשאני רואה את שיטרית אני שואל עצמי מי האיש ומה הישגיו. כשאני רואה את הולנדר אני שואל האם באמת אני נמצא במופע למניעת הדרת נשים.

השבוע יתקיים אירוע על בימת זינמן, במעמד ראש העיר עליזה בלוך ובמעמד סגנה משה שיטרית. למה התרבות צריכה להיות מקדמת יחסי ציבור לפוליטיקאים? האם האמן המופיע על הבימה לא יכול לעלות ולגרום הנאה מבלי שפוליטיקאים יעלו גם הם לבמה ועוד לפניו... בחייאת דינקום, בחייאת רבקום, תתקדמו!!!

ואם אלה עולים על הבימות לברך כביכול בשם נבחרי הציבור, למה לא להביא גם את שמעון גולדברג ואת מלאכי כי טוב ואת איציק אלמליח? הם אינם נבחרים? הם אינם ממונים מטעם אותה פוליטיקה.

הגיע זמן להתקדם. נכחתי וראיתי ושמעתי וצפיתי ונהניתי באירועי תרבות מבלי לראות פעם את חולדאי (ת"א) עולה לברך אותי ולא את משה ליאון (י-ם). סליחה שאני מגלה היכן אני רואה תרבות בלי פולטיקה.

באמת, מתי תבין בלוך שכבודה דווקא כאשר לא תעלה על הבמה. מתי יבין שיטרית ששיעור קומתו דווקא יתחזק כאשר ידיר עצמו מהבימות לתרבות. וכן על זו הדרך...

אז אני תובע, או שירדו אלה מעל הבימות או שיביאו לנו גם את החרדים להיזכר עם מי יש לנו כאן שותפות חיים.

אני כמובן מעדיף שלא אלה ולא אלה יעלו על הבימה ויתנו ליהנות ממה שאנחנו מוכנים לשלם עליו.

אם דעתכם כדעתי שתפו. ואיני מציע לכם כל צעד מחאה אפשרי שעשוי לבטל את הגזירה שלא תישנה עוד בעירנו.

נושאים: תרבות, היכל היס, מעברה, בית שמש, עליזה בלוך, משה שיטרית, רינה הולנדר
אירוע במעמד ....
אירוע במעמד ....
אירוע במעמד ....
אירוע במעמד ....
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אירועי תרבות במעמד- תגידו אנחנו עוד בשנות המעברה?
יעל
(5 / 5)

נכתבה ביום רביעי, 15 ביוני 2022, 17:01

כמו תמיד לא מפחד לומר את האמת, מדוייק וקולע!!!