שנה רביעית לאפשריבריא- הרגשתם בכך?

בית שמש ברשימת הערים הנכנסות לשנה הרביעית של אפשריבריא, מקבלת תמיכות כספיות לטובת הפרויקטים, מקימה אותם דבר אחד שוכחת- לעודד שימוש.

להיות בתנועה משרד הבריאות
להיות בתנועה משרד הבריאות

משרד התרבות והספורט יוצא לדרך עם שבוע שלם של מאות חוויות ופעילויות ספורטיביות לכל המשפחה במרחק הליכה מהבית.

"אנו ממליצים לכם לקחת חלק ולזכור, שלא צריך להיות ספורטאי כדי להיות בתנועה. בכל גיל, בכל עונה ובכל זמן, ניתן להיות בתנועה וליהנות מהיתרונות הבריאותיים הרבים של הפעילות הגופנית." מפרסם היום משרד הבריאות בהודעתו עלצ\יון יום ההולדת.

הפעילות לא רק תורמת לכושר ולבריאות הפיזית אלא גם למצב הרוח ולהרגשה הכללית, ואפילו יכולה להיות יעילה כנגד דיכאון. עוד סיבה לצאת מהבית ופשוט להתחיל ללכת או לרוץ.

אנחנו ממליצים לאמץ פעילות גופנית שאנחנו אוהבים ולהחליט על זמן קבוע בשבוע בו נעשה פעילות זו

יש מגוון רחב של אפשרויות גם דרך מחלקת הספורט ברשות המקומית.

בית שמש ברשויות מקומיות שהוכרו על ידי משרד הבריאות באמות מידה של אפשריבריא בעיר והתחייבו לשפר את איכות החיים של תושביהם ולקדם חיים פעילים ובריאים. במפה פירוט ראשי הרשויות המובילים ומתאמי בריאות עירוניים.

השנה הוא השנה הרביעית למיזם בהובלת משרד הבריאות.

לרשויות המקומיות השפעה על יצירת סביבה פיזית בה אפשר לנוע. בסביבה בה יש שבילי הליכה מוארים ובטוחים, פארקים, ומתקני כושר מוצלים שהגישה אליהם קלה ומתקיימים בהם פעילויות מודרכות, כך אנשים יכולים לשלב פעילות גופנית בשגרת החיים שלהם. לרשויות השפעה על יצירת סביבה המעודדת אכילה בריאה: הן אחראיות על המזון המוגש במוסדות ציבוריים כגון בתי ספר וגני ילדים, מתנ"סים ועוד. בנוסף, הן משפיעות על קידום חיים פעילים ובריאים באמצעות קביעת מדיניות, תכניות והסברה לאוכלוסיות בכל מעגל החיים לרבות אוכלוסיות חלשות. חשוב גם לקחת בחשבון את המחויבות של הרשויות לתושביהן, במיוחד כאשר יותר ויותר תושבים רוצים ומצפים מהרשות המקומית לפעול בנושא ולדאוג לבריאותם ולאיכות חייהם.

האם הבחנתם בכך? האם הרשו המקומית עודדה אתכם לחיות בריא? ואם כן כיצד. לפחות באתר העירייה, פניה ונשימתה העמוקה של העירייה אין התייחסות כלשהיא (מיפוי למשל) לפינות אשר הוקמו בסיוע משרד הבריאות.

נושאים: בית שמש, אפשריבריא, משרד הבריאות, איכות חיים
להיות בתנועה משרד הבריאות
להיות בתנועה משרד הבריאות
להיות בתנועה משרד הבריאות
להיות בתנועה משרד הבריאות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: